TraxX Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Jeg kjøpte min shuttle xpc hos komplett rett etter sommeren. Og alt funker strålende uden om lyden.. eller.. lyden funker men etter ei stund i cs så begynner lyden å skurre. så da må jeg quite cs og starte det på nytt for å få vekk skurringa. Noen som har noen tips? Av og til så begynner den å skurre når jeg hører mp3. men det er sjelden.. plz help Endret 21. desember 2004 av TraxX Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Kom med litt mer informasjon. Hva som sitter i dataen og evt. type headset og høyttalere Lenke til kommentar
TraxX Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 altså.. har ikke noe med hva høyttalere jeg har eller headsett, jeg har hørrt at flere som har den type xpc som jeg har, har samme problem, men uanz.. HER er linken til den jeg kjøpte.. står der..Komplett.no Lenke til kommentar
Psy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Prøv nyeste ForceWare driver. Lenke til kommentar
TraxX Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 ok takk håper den funker da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 evnt. realtek alc650 driver. Den fungerer bedre enn forceware pr. undertegne de. Lenke til kommentar
TraxX Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 ser ut som den jeg første jeg fikk funker:D har ikke hatt noe skurre problemer etter det:D takk så mye Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har samme problem når man spiller mer en 1 time osv... Det er veldig irriterende og jeg fant svaret på shuttle sine sider, der står det at det er bare å installere Realtek driveren og alt skal fungere bra igjen. Det er gjort og det fungerer utmerket. Vil anbefale de driverne pga de er fra lydkort fabrikanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå