Windoge Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Er sikkert et fåtall her som bryr seg, i og med at Battlefield 2 hovedsaklig er for online gamere, men har det vært snakk om en forbedret enspillerfunksjon (AI) i BF2 såvidt dere vet? Det var en avstemmning på Battlefield`s nettside like etter at Vietnam var utgitt. Der spurte de om hvor mange som spiller mot botene i spillet, og det var overraskende mange, noe som gir et lite tankevekk for produsentene. Endret 21. desember 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Dette spørsmålet er spurt av svært mange, i de interjuvene som har vært og man har kunnet lest har de spurt om det samme, svaret var at den ville bli bedre enn de forrige spillene, jeg tror vi kan vente en heftig signal player del fra BF2 Lenke til kommentar
dmx Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Dette spørsmålet er spurt av svært mange, i de interjuvene som har vært og man har kunnet lest har de spurt om det samme, svaret var at den ville bli bedre enn de forrige spillene, jeg tror vi kan vente en heftig signal player del fra BF2 hehe, ja.. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 For min del satsar eg på multiplayer delen, så det er det samme om korleis singleplayer delen blir, men det er sjølvsagt eit pluss for spelet viss singleplayer modusen blir bra. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Dette spørsmålet er spurt av svært mange, i de interjuvene som har vært og man har kunnet lest har de spurt om det samme, svaret var at den ville bli bedre enn de forrige spillene, jeg tror vi kan vente en heftig signal player del fra BF2 De sa også at enspillerdelen i BFV skulle være langt bedre en forgjengeren, men spillets AI var forbedret med noen få bugs. Egentlig ingen merkbar forskjell. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Skal den bli betre må dei laga noko anna en berre "MP" mot botar. Det hadde jo vert kjekt med ein singleplayer del der du gjer noko anna en å holda flest mulig "spawnpoints" heilt til du vinner. AI`en kunne vert smartare for dei som ikkje har tilgang på breiband eller dei som ikkje kan spela på nettet heile dagen utan at det kostar mykje pengar. Personleg bryr eg meg ikkje så mykje om SP delen, med mindre det blir noko nytt, som nevnt over. Eg synst det er kjekkare og spela mot andre folk uansett. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Dette spørsmålet er spurt av svært mange, i de interjuvene som har vært og man har kunnet lest har de spurt om det samme, svaret var at den ville bli bedre enn de forrige spillene, jeg tror vi kan vente en heftig signal player del fra BF2 De sa også at enspillerdelen i BFV skulle være langt bedre en forgjengeren, men spillets AI var forbedret med noen få bugs. Egentlig ingen merkbar forskjell. ja, men det var ikke de samme folkene som laget spillet, Dice sverige laget BF1942, BFV ble laget av Dice Canada, og BF2 blir laget av den gode gamle Dice Sverige Ingen kan jo vite hva Dice planlegger i SP delen, men jeg tror det kan bli bedre enn BF og BFV Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hadde vert fint om vi hadde fått ein forbedret SP del i Bf2. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg synes at de kunne lage en SP-del med oppdrag og mål og mening. Blir liksom litt meningsløst å løpe rundt å skyte ned boter, og holde spawnpoints. Det er kansje gøy i MP, men funker bare ikke i SP. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det hadde vært supert med en skikkelig historie i singleplayerdelen. Noe ála Call of Duty light, med mer fokus på frihet fremfor historie/scripting. Eller hva med en singleplayer hvor man kunne ha co-op? (blir vel egentlig multiplayer, men det får gå) Det hadde vært morsomt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Vel, spillets AI må jo nesten være bedre en BFV sin AI. De vil vel neppe nedgradere SP delen, men hvor mye de oppgraderer den er uvisst. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 For de som fortsatt lurer på om spillets AI er forbedret. Jeg kom over denne informasjonen på nettet: BF2 AI News - 6:10PM EST - By: Old Man 2004 There's a news post at PlanetBattlefield.com that talks about an interview with a couple of guys who had a chance to play Battlefield 2. According to one of the persons interviewed the BF2 AI is much better then in the previous BF games, here's a short quote: "Aliennation: I got to play against AI characters (bots) so it was quite hard, but I must say AI on the characters have been improved amazingly, they are like real players. Call for a pickup they’ll pick you up, under fire they return with running for cover, and enemy AI is the most realistic I have seen in a game." Kilde: http://www.planetbattlefield.com/battlefieldsingleplayer/ Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tviler på battlefield 2 får noe heftig SP. Battlefield ER og BLIR multiplaer Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tviler på battlefield 2 får noe heftig SP. Tviler også på at den blir heftig, men den blir nok forbedra. Og det er bra. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Battlefield er et av de spillene i verden der god AI er veldig, veldig vanskelig å lage. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Battlefield er et av de spillene i verden der god AI er veldig, veldig vanskelig å lage. Har ikke peiling på AI, så hvorfor det? Har merket at AI er sinnsykt god i artillery feks. men komplett idioter som infanteri. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 personelig så håper jeg at dem satser mest på mp delen. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 personelig så håper jeg at dem satser mest på mp delen. Enig, har alltid sett på BF serien som mulitplayer spill. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 personelig så håper jeg at dem satser mest på mp delen. Enig, har alltid sett på BF serien som mulitplayer spill. Jepp, men i følge en tidligere undersøkelse ved Battlefield Vietnam sin nettside spiller over halvparten av brukerne off-line. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå