skarsk Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Skal kjøpe ny bærbar uten OS og diskettstasjon. Har en "vanlig" WinXP Pro CD, visstnok ikke bootbar, eller tar jeg feil? Hvordan installerer jeg WinXP på bærbar PC? Jeg har mulighet til å ta HD'en til den bærbare i den stasjonære PC'en min for evt. å legge installasjonsdiskettene på. (har adapter) Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Org. Win XP CD er bootbar. Har du satt rett boot-rekkefølge i BIOS? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Med over 1700 poster burde du vite at trådtittelen din bryter med treordsregelen?! Vil anbefale deg å endre den før en moderator stenger tråden... Men du kan jo se litt her: Ultimate Boot CD Ellers er jo en xpcd ganske så bootbar da, om det ikke er en dårlig kopi? Endret 21. desember 2004 av Surre Sprett Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Det med BIOS er OK. Da har jeg fått greie på det jeg trengte å vite. Takk skal dere ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå