V-by Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hei.. jeg kjøpte for en stund siden en ny dell dimension 8300. etter en stund så kresjet hardisken og jeg fikk en ny fra dell, bra servise der ikke noe å si på den. men når jeg fikk plottet i hardisken og har fått instalert windows, og drivere så begynnte pc'en å oppføre seg merkelig. først så får jeg ikke boble til internet, har prøvd med IE, mozilla og opera, men ingenting funker, IP adressa har jeg motatt. men jeg får ikke kommet inn på internet. først trudde jeg det kanskje var noe med linja i huset men det står også koblet til andre maskiner som funker på nett sammen, det er bare dell maskina som ikke funker.. hjelp noen?? takker for alle svar.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Kan du pinge de andre maskinene på nettet? Du må sjekke DNS. Åpne et CMD vindu og skriv ipconfig /all Ser du noe på DNS Servers? Gjerne vis oss hva du ser. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 på dns-servers står det: DNS-servers.........: 62.101.193.44 217.118.32.13 står det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå