Gå til innhold

Thermal Take erfaringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svin dyrt!! Det er ikke så veldig stort og er ikke plass til så mye.. Gå heller for et LianLi kabinett :D

You funny!!

Nå er vel 95% av alle LianLi-kabinetter dyrere enn thermaltake kabinettet!

Selv så liker jeg thermaltake, men det er veldig smak og behag da...

min personlige favoritt er tsunami...

...jeg har ikke vært bort wingo selv, men andre thermaltake kabinetter jeg har vært borti har hatt gode løsninger og virker solide! ;)

Lenke til kommentar

Nu sporte æ faktisk om det va nån som hadde erfaringe med detta kabinettet, i hvertfall var det det æ meinte. Å desuten syns ikke æ at lian li ser nå bra ut sorry. like meire fixfakserier.. Men tebake te thermal take. er det noen som har erfaringer tar jeg gjerne i mot

Lenke til kommentar

Viftene på Tsunami bråker som et helvete dog :) Så viftestyring er et must. Kabinettet er heller ikke særlig dypt, så det blir svært trangt mellom HD'er og skjermkort (spesiellt Nvidia kort). På den lyse siden så er jo kabinettet svært pent, også veier det jo praktisktalt ingenting :)

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
Viftene på Tsunami bråker som et helvete dog :) Så viftestyring er et must. Kabinettet er heller ikke særlig dypt, så det blir svært trangt mellom HD'er og skjermkort (spesiellt Nvidia kort). På den lyse siden så er jo kabinettet svært pent, også veier det jo praktisktalt ingenting :)

Sant. Kjører viftene på ca 7v. Da er de stille å fine. Er ikke alverden med plass i Tsunami kabinettet nei, men klarte da fint å få inn litt vann. Uten å måtte til å kutte istykker kabinettet også. Må si meg fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...