kick_ass17 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hva synes dere om dette kabinettet. Erfaringer ++ http://www.thermaltake.com/xaserCase/WinGo/v8000a.htm Tenker på å skaffe meg dette over jula... hvilken av thermal take kabinettene liker dere best Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Svin dyrt!! Det er ikke så veldig stort og er ikke plass til så mye.. Gå heller for et LianLi kabinett Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jepp, gå for en LianLi kabbis Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Svin dyrt!! Det er ikke så veldig stort og er ikke plass til så mye.. Gå heller for et LianLi kabinett You funny!! Nå er vel 95% av alle LianLi-kabinetter dyrere enn thermaltake kabinettet! Selv så liker jeg thermaltake, men det er veldig smak og behag da... min personlige favoritt er tsunami... ...jeg har ikke vært bort wingo selv, men andre thermaltake kabinetter jeg har vært borti har hatt gode løsninger og virker solide! Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 http://www.thermaltake.com/xaserCase/WinGo/v8000a.htm ser ut som det er fra en lekebutikk! Lenke til kommentar
kick_ass17 Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Nu sporte æ faktisk om det va nån som hadde erfaringe med detta kabinettet, i hvertfall var det det æ meinte. Å desuten syns ikke æ at lian li ser nå bra ut sorry. like meire fixfakserier.. Men tebake te thermal take. er det noen som har erfaringer tar jeg gjerne i mot Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Fin review du kan se på hos www.ocmodshop.com, hvis det hjelper litt Lenke til kommentar
jingt Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Liker best Cooler-master klonen. Tror den het Tsnami eller noe sånt. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Synes Tsunami er veldig pen. Liker oppbyggingen å alt, å angrer ikke på kjøpet ihvertfall. Endret 22. desember 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Viftene på Tsunami bråker som et helvete dog Så viftestyring er et must. Kabinettet er heller ikke særlig dypt, så det blir svært trangt mellom HD'er og skjermkort (spesiellt Nvidia kort). På den lyse siden så er jo kabinettet svært pent, også veier det jo praktisktalt ingenting Endret 22. desember 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Er ikke veldig fan av hvordan det ser ut, men det virker som det har mange praktiske løsninger. Sitter jo tross alt å ser på skjermen, ikke kabinettet Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Viftene på Tsunami bråker som et helvete dog Så viftestyring er et must. Kabinettet er heller ikke særlig dypt, så det blir svært trangt mellom HD'er og skjermkort (spesiellt Nvidia kort). På den lyse siden så er jo kabinettet svært pent, også veier det jo praktisktalt ingenting Sant. Kjører viftene på ca 7v. Da er de stille å fine. Er ikke alverden med plass i Tsunami kabinettet nei, men klarte da fint å få inn litt vann. Uten å måtte til å kutte istykker kabinettet også. Må si meg fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå