rivaldo Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har hatt et I-Intrigue 3500L creative lyd system i under et år nå. Siste par dagene har sub'n ikke fungert skikkelig. Meget lav lyd. Såvidt man kjenner noe når man holder hånden foran den. Jeg løste det igår med litt (flaks?) restarting og ta inn og ut pluggene. Vel idag har ikke dette fungert. Jeg aner ikke hva som er galt. Maskinen har ikke vært av, sto bare som vanlig i vente modus mens jeg sov. p.s. idet jeg tar ut pluggene kommer det en lyd ifra sub'n som tilsier ikke at den er helt gåen. Kan dette ha med driveren til lydkortet mitt? Må jeg kjøpe nytt system? Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg har på hovedkortet et innebyggd lyd kort. Slenger ut sounblaster'n litt og sjekker om lyden er i orden der. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Tester nå med hovedkort lyden. Sub'n gir fortsatt ikke noe lyd. /me banner mye og høyt! Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 er det en overspennings sikring i den! en liten bilsikring lingner den på ! ? sjekk i håndboken som fulgte med høytalerne når du kjøpte den! Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 er det en overspennings sikring i den! en liten bilsikring lingner den på ! ? sjekk i håndboken som fulgte med høytalerne når du kjøpte den! i den? jeg kom ikke inn i den. løste opp alle skruene bak men kom ikke inn. Litt redd for å bryte på den. kan den byttes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå