entonic Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jeg har innstalert de nyeste catlyst driverne og tok med catalyst control center. men når jeg trykker på ikonet på skrivebordet så jobber den i 10 sekunder så skjer et ingenting. sykt irriterende wizard funker men når dener ferdig og jeg har merket av får å starte control center skjer det samme igjen. kortet er 9800xxl. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) slett disse driverne og installer omegadriverne Endret 21. desember 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har noen problemer med control center jeg og; virker litt halvferdig Lenke til kommentar
entonic Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 da tester jeg driver cleaner og så omega. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ok, lykke til! Lenke til kommentar
docf666 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jeg har innstalert de nyeste catlyst driverne og tok med catalyst control center.men når jeg trykker på ikonet på skrivebordet så jobber den i 10 sekunder så skjer et ingenting. sykt irriterende wizard funker men når dener ferdig og jeg har merket av får å starte control center skjer det samme igjen. kortet er 9800xxl. Har du Microsoft .NET Framework 1.1 installert. Control Center funker ikke uten Sjekk innpå "Legg til eller Fjern Programmer" om det ligger der, hvis ikke så gå på Windows Update for å laste det ned Selv har jeg ikke hatt noe problemer med Control Center Men til vanlig bruker jeg siste Catalyst driverene ifra ATI (også Beta), Catalyst Control Panel og Redline Tweak Utility som aktiverer endel instillinger som du ellers ikke får endre på (Redline kommer bare med Sapphire kort) Med vennelig hilsen [WarRUs]AlucarD alias DocF666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå