Gå til innhold

Problemer med catalyst control center

entonic

Anbefalte innlegg

jeg har innstalert de nyeste catlyst driverne og tok med catalyst control center.

men når jeg trykker på ikonet på skrivebordet så jobber den i 10 sekunder så skjer et ingenting. sykt irriterende wizard funker men når dener ferdig og jeg har merket av får å starte control center skjer det samme igjen.

kortet er 9800xxl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har innstalert de nyeste catlyst driverne og tok med catalyst control center.

men når jeg trykker på ikonet på skrivebordet så jobber den i 10 sekunder så skjer et ingenting. sykt irriterende wizard funker men når dener ferdig og jeg har merket av får å starte control center skjer det samme igjen.

kortet er 9800xxl.

Har du Microsoft .NET Framework 1.1 installert. Control Center funker ikke uten :whistle:

Sjekk innpå "Legg til eller Fjern Programmer" om det ligger der, hvis ikke så gå på Windows Update for å laste det ned :w00t:

Selv har jeg ikke hatt noe problemer med Control Center :ermm: Men til vanlig bruker jeg siste Catalyst driverene ifra ATI (også Beta), Catalyst Control Panel og Redline Tweak Utility som aktiverer endel instillinger som du ellers ikke får endre på (Redline kommer bare med Sapphire kort) :thumbup:

Med vennelig hilsen

[WarRUs]AlucarD alias DocF666 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...