glabba Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Noen som vet om en webshop hvor det selges billige patchepanel (til rj-45 plugger) med åtte eller færre porter? Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Ikke en webshop, men prøv å ringe alcatel. Er litt usikker på om de selger til privatkunder. men verdt et forsøk? Mulig citius data også kan hjelpe. De er nok litt dyrere en "vanlige" butikker siden de stort sett sikter mot bedrifter, men min første pc ble kjøpt derfra. en FET 486 Sx25 med 4MB!!! ram :wink: G. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Okay, takker for svar! Skal prøve dem. BTW, min første pc var en IBM, 486 dx66, tror jeg hadde 12mb ram, men denne ble kjøpt brukt da pentiumene først kom på markedet. Lenke til kommentar
NoTriX Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 www.cbk.no har patchebokser og panel.. http://www.cbk.no/asp/produkter.asp?l=3&t=254 Lenke til kommentar
glabba Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 OK. I mellomtiden fant jeg ut at det ble billigere å ikke bruke patchepanel. Ble billigere å kjøpe fire rj45-uttak på Biltema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå