Manuel Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Synd å si det, men du vil aldri få samme ytelse som i windows, enten du bruker wine eller cedega (I hvertfall ikke med krevende directx baserte spill..) Jeg har kjørt morrowind med *Bedre* ytelse og bedre stabilitet enn windows natice i winex. ATI-driveren (nyeste versjon) klarte ikke de fancy shader-effektene som blir brukt på vannoverflatene i Morrowind. Frameraten var både lav, og det var mye lagg (les: lasting av teksturer). Moralen er at man aldri kan forvente å få bedre ytelse ved å kjøre win32-programmer i cedega/wine off-topic: Ati har endelig fikset driverne slik at det er mulig å spille Doom 3! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 off-topic: Ati har endelig fikset driverne slik at det er mulig å spille Doom 3! I versjon 3.14.6 eller? Den har jo vore ute lenge. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) off-topic: Ati har endelig fikset driverne slik at det er mulig å spille Doom 3! I versjon 3.14.6 eller? Den har jo vore ute lenge. Ja. Tok meg aldri bryet med å prøve når jeg oppgraderte grafikkdriveren, men så en dag leste jeg at Anandtech hadde testet Radeon x800 i Doom3, i Linux. Ytelsen suger riktignok, og jeg får likevel "flimmer" som om kortet er overklokket. Men fglrx-driveren støtter vel ikke endring av klokkefrekvens... Endret 23. desember 2004 av Manuel Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Ytelsen suger i Windows og med rimeleg bra HW. Eg har P4 2.66 GHz, 512MB RAM og ATi Radeon 9700 og må ha på låge grafikkinstillingar. Det hakkar visse plassar likevel. Endret 23. desember 2004 av objorkum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå