Aiven Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Gamespot mener dette og jeg er helt enig! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 HELT enig, jeg mener faktsik at Rome er det beste spillet i 04 punktum... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg er også enig...men etter man har klart det en gang så er det ikke så artig lenger Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 HELT enig, jeg mener faktsik at Rome er det beste spillet i 04 punktum... Dette er ikke avgjort ennå, så vi får krysse fingra Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg å har lyst på det spillet!! Kjøper det jeg:) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg å har lyst på det spillet!! Kjøper det jeg:) Dersom du liker strategi, kommer du ikke til å angre! Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg å har lyst på det spillet!! Kjøper det jeg:) Dersom du liker strategi, kommer du ikke til å angre! Jeg elsker strategi spill!! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jepp Strategispill er kult og Rome Totalwar må være det beste strategispillet noen sinne. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nåja, mener faktisk at warcraft 3 er bedre. (ikke i singelplayer though). Flerspiller delen der er den beste noen gang, Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jeg takler ikke vanlige strategi spill. det begynnte med age og empire 2. det den store HÆR var på 50 units. det blir bare teit. så de eneste strategi spillene jeg spiller er ROME, og cossacks/american counquest Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Gamespot mener dette og jeg er helt enig! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Årets beste strategispill og på topp 3 uavhengig av sjanger mener jeg. Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 R:TW er en verdig vinner av prisen: beste strategispill Lenke til kommentar
mylife Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Vet ikke helt jeg. Jeg digger strategi, men Rome Total War syns jeg suger. Et spill som rett og slett ikke er bra nok. Byr ikke på noe nytt, og har gameplay som er altfor tregt. Mer action... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Nåja, mener faktisk at warcraft 3 er bedre. (ikke i singelplayer though). Flerspiller delen der er den beste noen gang, Der har du nok rett ja! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Vet ikke helt jeg. Jeg digger strategi, men Rome Total War syns jeg suger. Et spill som rett og slett ikke er bra nok. Byr ikke på noe nytt, og har gameplay som er altfor tregt. Mer action... Det er selvfølgelig lov å ikke digge Rome, men jeg mener at det spillet mangler på action, tar det igjen på nettop strategi! Endret 23. desember 2004 av Munch Lenke til kommentar
mylife Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er selvfølgelig lov å ikke digge Rome, men jeg mener at det spillet mangler på action, tar det igjen på nettop strategi! Vet ikke helt om jeg er enig i det. Et strategispill skal jo by på mer enn bare ren strategi etter min mening. Men for all del. Skjønner at mange liker Rome Total War og det er jo fint for de Ha en god jul Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Det er selvfølgelig lov å ikke digge Rome, men jeg mener at det spillet mangler på action, tar det igjen på nettop strategi! Vet ikke helt om jeg er enig i det. Et strategispill skal jo by på mer enn bare ren strategi etter min mening. Men for all del. Skjønner at mange liker Rome Total War og det er jo fint for de Ha en god jul God jul til deg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå