olejohan Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Eg vannkjølte en q-tec og det gikk fint. Du har vell rotet bort i noko du ikkje skulle eller vert unøyaktiv i loddingene. Ole-Johan Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Har bestilt en _billig_ chieftech PSU nå...så da blir det vel et nytt forsøk til uka tipper jeg Skal bli morsomt å få det til denna gangen... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Damn. bra jobba må jeg si Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 sikker på at du håndterer transistorer inni der nå? alle psu'er jeg har sjekka har brukt mosfets, og de skal man være veldig forsiktig med når man leker med de, skal ikke mye statisk til før det er god natta. sørg for å jorde deg denne gangen. lykke til marius Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg bare må spørre: Hvordan ente dette prosjektet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå