pr0xy H4xx0r Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Undercover brother den er jo drit morsom :!: :!: Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Den nye filmen med Jim Carrey eller hvordan man skriver det, hva heter den ? hvilken er det du tenker på? den nyeste filmen Jim carrey spilte inn som er ute på dvd er Bruce Almighty.. Hvis du tenmker på den nyeste filmen hans som er en serie mystikse hendelser.. Dette er en film som jeg vil tro at er drit bra, han spiller bare inn knall gode komedier. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 En dag i pletfritt sinn elns. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Evig solskinn i et plettfritt sinn. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kanskje han "lider" av homofobi. snakker du om meg ? Han snakker om Alexander. I filmen vet du. Hvis Alexander var homofob, ville han vel ikke vært homse? DU burde, uansett sjanger, se: - Il Buono, il brutto, il cattivo - C'era una volta il West - The Usual Suspects - The Last Boy Scout - Kill Bill Vol I & Volum II - Reservoir Dogs - The Evil Dead I & II - Night & Dawn of the Living Dead - Eternal Sunshine of the Spotless Mind - Raiders of the Lost Ark - Dog Soldiers - Ichi The Killer - Braindead - Bad Taste - North By Northwest - Rear Window Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Den nye filmen med Jim Carrey eller hvordan man skriver det, hva heter den ? hvilken er det du tenker på? den nyeste filmen Jim carrey spilte inn som er ute på dvd er Bruce Almighty.. Hvis du tenmker på den nyeste filmen hans som er en serie mystikse hendelser.. Dette er en film som jeg vil tro at er drit bra, han spiller bare inn knall gode komedier. Jeg svarte for noen dager siden, så det går greit. Det var Lemony Snicket. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 den har eg litt lyst til å se, trur det var den eg såg trial av, var ganske morsom Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 ein film eg også har lyst til å se er "Meet the fuckers", oppfølgeren av "Meet the parents" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Fockers... Meet the Fockers. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Fockers... Meet the Fockers. hehe, sikkert derfor eg ikkje fant den i går Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Noen nye skumle på markedet som er å anbefale? The Ring, The Grude, The Village the grudge er ganske bra Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 ein film eg også har lyst til å se er "Meet the fuckers", oppfølgeren av "Meet the parents" :!: Hehe! Kan jo anbefale The Breakfast Club. Genial film fra 80 tallet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 To av de morsomste filmene noensinne: Fletch (med Chevy Chase) og Caddyshack (Med Chevy og Bill Murray) Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Såg "You Got Served" i går. Den omhandler ett ungdomsmiljø i USA, der det er flere dansegjenger". Går under kategoriene hiphop/dans/drama. Gir den terningkast 5, men er vell ikkje en film for "gamlinger". Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Evig solskinn i et plettfritt sinn. eller hva med å si Eternal sunshine on the spotless mind ? norsk suger, engelsk rox ! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Evig solskinn er en fin-fin oversettelse, så den kan brukes. Hadde den vært "Hjelp, jeg husker ikke hvem du er!" eller noe hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Kan jo anbefale The Breakfast Club. Genial film fra 80 tallet. den er genial affen Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Eurotrip! den er jo ganske bra da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå