Gå til innhold

Hjelp til vannkjøling ca2000kr til mitt system

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Lurer på enda en ting jeg dessverre. Har tenkt å gå for det "mist" systemet jeg tidligere har linket til. Det jeg lurer på gjelder kabinettet: Hva er forskjellen på dette og dette kabinettet? Er det mulig å ha vannkjøling i kabinettet som ikke er regnet til det uten å skjære i det?

Håper på raskt svar!

Takker for svar!!!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kamerat som hadde bedre temp med vifte på gpu, så det blir vel en slags erfaring ja...

hm.. akkurat det der sa meg ingen ting... kan jo godt hende han kompisen din har en minimalistisk 80x80x10 mm radiator (humre for seg selv:P). men du må nok forklare litt mer for at vi skal ta et hint :p

jeg selv har også hørt veldig mye bra om den vannblokka :thumbup:

Lenke til kommentar
kamerat som hadde bedre temp med vifte på gpu, så det blir vel en slags erfaring ja...

hm.. akkurat det der sa meg ingen ting... kan jo godt hende han kompisen din har en minimalistisk 80x80x10 mm radiator (humre for seg selv:P). men du må nok forklare litt mer for at vi skal ta et hint :p

han har et X800XT PE, og den vifta som sitter på, gir lavere temperaturer enn vannkjøling med den blokken det ble vist til... klart nok for deg nå?

Lenke til kommentar

han har et X800XT PE, og den vifta som sitter på, gir lavere temperaturer enn vannkjøling med den blokken det ble vist til... klart nok for deg nå?

Det han spurte om var da faktisk hvilken radiator vennen din bruker i vannkjølinga. Ikke hvilket skjermkort. :roll:

Lenke til kommentar

sry det ble ikke noe klarere...

grunnen til at jeg vil anbefale den blokka er at den også kjøler minnet noe som ikke så veldig mange andre blokker gjør.

men man trenger som sagt no ordentlig radiator for å klare å kjøle et fult system. det hjelper ikke bare med en liten snurra kobberledning elns. for å få lav temperatur så er det nemmelig mange faktorer som spiller inn ;)

Lenke til kommentar
Hei igjen!

Lurer på enda en ting jeg dessverre. Har tenkt å gå for det "mist" systemet jeg tidligere har linket til. Det jeg lurer på gjelder kabinettet: Hva er forskjellen på dette og dette kabinettet? Er det mulig å ha vannkjøling i kabinettet som ikke er regnet til det uten å skjære i det?

Håper på raskt svar!

Takker for svar!!!! :thumbup:

Kan noen være kjempegreie å svare meg på dette spørsmålet? Hadde vært utrolig glad for svar! Ser at det i dag er et vannkjølingssystem på tilbud hos PSdata, vil dette fungere greit til mitt oppsett? Syns det er ganske unødvendig å bruke 2500kr på et vannkjølingssystem som ikke er noe særlig bedre.

Oppsummering:

1. vil begge Lian Li kabinettene jeg har satt opp fungere til vannkjøling?

2. Hvordan vil tilbudssystemet fra PSdata fungere til oppsettet mitt??

Kjempe taknemlig for svar! Håper noen tar seg tid til å svare! :)

Lenke til kommentar

Det han spurte om var da faktisk hvilken radiator vennen din bruker i vannkjølinga. Ikke hvilket skjermkort. :roll:

men helledussen da, har jo vannkjøling selv, hvis han har dårlig radiator, hadde jeg nevnt det :roll: Forutsetningene her var jo liksom god vannkjøling kontra original vifte... Blokka er dårlig, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
hm... tviler på det sterkeste at den blokka er dårlig. for den som vennen din har er da basert på feil skjerkort. for den blokka det spørs etter her nå er 6800 blokka, mens kompisen din har et x800 skjermkort. :p

- God Jul

Han linket jo til "en kjøler" med to blokker, en til ati, og en til nvidia, tipper de fungerer like dårlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...