-Tori- Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ....og lurer derfor på hvordan jeg kan kutte/tilpasse speile.. Noen som vet? Vet det går med flise-kutter men dette er ikke tilgjengelig hos meg. Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 En glassmester vet sikkert kordan du skal gjør det. Glass er jo knuselig, så eg vet ikkje helt hva som er best å bruke. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Få lånt eller kjøp en glasskutter, er ikke så voldsomt dyr. Alternativet er å bruke noe annet skarpt for å skjære mønsteret med for så å kappe. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 noen som vet om det går ann å bare lage en litt dyp ripe i glasset for å så bare knekke?? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 noen som vet om det går ann å bare lage en litt dyp ripe i glasset for å så bare knekke?? Tror at det skal gå hvis den er dyp nok. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Spørs om du finner noe som kan kutte dypt og ikke minst jevnt nok. Du vet sikkert noen som har litt verktøy, de har garantert en glasskutter. Når du skal knekke er det viktig å få en jevnt trykk slik at det ikke sprekker opp. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 OK, takk for svar Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 speil er fett, skal ha det sjæl. jeg kommer vertfall til å la glasmesteren ta seg av den jobbe Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Er det bare jeg som lurer på HVORFOR man skal ha et speil i bunnen av kabinettet? Ser for meg (<--ordspill ) at det er for å se bedre når man plukker i maskinen, men skjønner ikke helt at det skal være nødvendig. ELLER? Endret 22. desember 2004 av Luke Lovegroove Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er vel bare for fethets skyld (som med alle andre casemods), og så ser det jo ut som innsiden av kabinettet fortsetter ned gjennom gulvet.. Lenke til kommentar
Justin Time Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du får det i plastikk, og det finnes ingen grunn til å bruke glass-speil: http://www.glassbjerget.no/html/page_2.asp...nocache=2201258 og: http://www.google.no/search?hl=no&q=speil%...=S%C3%B8k&meta= Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 speil i bunn ser mye bedre ut enn den stygge, kjedelige bunnen av kabinettet Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 enig med fatfuck, det ser MYE bedre ut med speil enn en grå metal plate Lenke til kommentar
Justin Time Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Helt enig, skal ha speil selv også. Men det trenger altså ikke bestå av glass. Plastikkspeil i acryl eller Lexan gjør samme nytten. I tillegg kan du kutte det til selv med dremel eller lignende... Lenke til kommentar
loqron Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Du kan kjøpe glass skjærer på clas ohlson !! se link http://www.clasohlson.no/?AFP=store/fs_mm....8EC4A739C107265 Lenke til kommentar
schwami Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) (loqron)Du kan kjøpe glass skjærer på clas ohlson !! se link (illvit)Dremmel? Det finnes spesialbor man kan bruke. Personlig liker jeg vanlige glasskuttere, som riktignok krever en stødig hånd, men er billige i innkjøp. Clas Ohlson glasskutter Clas Ohlson glassbor Endret 23. desember 2004 av schwami Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bare å pusse ned bunnen til den blir chrome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå