Gå til innhold

Dagbladet: Norske musikere siktet for voldtekt

Playmofetish

Anbefalte innlegg

Dagbladet har en sak der de skriver om to norske musikere som er siktet for vold og voldtekt i Canada.

Dagbladet skriver at dette er et verdenskjent norsk band, og da begynner jeg å lure:

De to bildene som er med i artikkelen er med sensurerte ansikt.

Hvor vanskelig er det for fan, og hvem som helst annen, å få greie på hvem dette dreier seg om, når man kan sjekke hvem som har/hadde turné i Canada.

De to bildene gir veldig gode kjennetegn på de to personene, selv om ansiktene er sensurert. Det må da være en god del som er i stand til å kjenne igjen hvilket band/personer dette er?

Hadde Dagbladet ikke vist disse to bildene, hadde jeg ikke spurt, og hadde heller fundert på hvem i all verden dette kunne være.

Men når de er så klønete å vise disse karakteristiske bildene, hvor kun ansiktene er sensurert, må jeg nesten spørre:

Er det noen som vet hvem dette er?

Man er da nysgjerrig av natur...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, hvis dette blir alment kjent, håper jeg ikke Dagbladet/VG presenterer dette som "to fra black metal-bandet Satyricon".

Det er jo bare to innleide rasshøl som har driti seg ut. Dette skal på ingen måte sverte Satyricon! :mad:

Dei veit det nok allerede. Dei har vel berre ikkje lov å gå ut med opplysningane så fort..?

Lenke til kommentar
SATYRICON guitarists Steinar Gundersen and A.O. Gronbech were arrested and charged in Canada for drugging and raping a woman in the band's tour bus after a concert in Toronto.

"I can confirm that the Norwegian consul in Toronto has been in contact with the arrestees, and followed up by, among other things, visiting them in jail and obtaining legal assistance," said Anne Lene Dale Sandstein, press officer of the Ministry of Foreign Affairs, to Norwegian TV 2 Nettavisen.

According to Canadian police, the crimes were committed after SATYRICON had performed at the club Fun Haus in Toronto last Tuesday (Dec. 14), reported the Norwegian newspaper Dagbladet.

"A woman from Toronto explained that she went with the two Norwegian musicians to their tour bus," said Kristin Bacharach at the Toronto police to the paper. There she was reportedly drugged and sexually assaulted.

Bacharach confirmed that the two musicians have been arrested and are charged. DNA tests have been taken. If found guilty, the two musicians may be sentenced to ten years in prison.

As a result of the musicians' arrests, the remaining dates on SATYRICON's North American tour with 3 INCHES OF BLOOD (including a New York show) were cancelled.

Ev0l, necr0 and tr00!!! Tror uansett alt er bullshit. Jævla tøs som er ute etter oppmerksomhet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...