Playmofetish Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Dagbladet har en sak der de skriver om to norske musikere som er siktet for vold og voldtekt i Canada. Dagbladet skriver at dette er et verdenskjent norsk band, og da begynner jeg å lure: De to bildene som er med i artikkelen er med sensurerte ansikt. Hvor vanskelig er det for fan, og hvem som helst annen, å få greie på hvem dette dreier seg om, når man kan sjekke hvem som har/hadde turné i Canada. De to bildene gir veldig gode kjennetegn på de to personene, selv om ansiktene er sensurert. Det må da være en god del som er i stand til å kjenne igjen hvilket band/personer dette er? Hadde Dagbladet ikke vist disse to bildene, hadde jeg ikke spurt, og hadde heller fundert på hvem i all verden dette kunne være. Men når de er så klønete å vise disse karakteristiske bildene, hvor kun ansiktene er sensurert, må jeg nesten spørre: Er det noen som vet hvem dette er? Man er da nysgjerrig av natur... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 zatyric0N? Shit! Kan det være det? Faen, tenkte jeg ikke på. Vel, Frost måtte jo bli igjen i Norge, og Satyr var ikke på bildene. Tenker det isåfall er to turnémusikere, ingen faste i Satyricon. Sigurd kan da ikke gjøre sånt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Titt på backstage tråden nå. Der står nye clues. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Tenker det isåfall er to turnémusikere, ingen faste i Satyricon. Stemmer. Ihvertfall det eg har hørt, og eg trur dei kildene er ganske sikre. Jaja, kan eg Sigurd rett, så er vel begge på skallen og ræva ut av bandet allerede. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 håper jeg da virklig! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Hmm, hvis dette blir alment kjent, håper jeg ikke Dagbladet/VG presenterer dette som "to fra black metal-bandet Satyricon". Det er jo bare to innleide rasshøl som har driti seg ut. Dette skal på ingen måte sverte Satyricon! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Så, så. Innleide folk er jo greia..De går inn og ut. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Jaja ... Knapt overrasket over at det var et BM-band. Gjettet på Satyricon fra de knappe opplysningene på TV2s tekst-tv. Endret 21. desember 2004 av A_N_K Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det overasket meg at det ikke var et True Black-Metal band som gjorde det... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 tenkte med en gang jeg så bildene at det måtte være satyricon.. er vel ikke så mange andre alternativ... kansje bondevik eller noe? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jaja ... Knapt overrasket over at det var et BM-band. Gjettet på Satyricon fra de knappe opplysningene på TV2s tekst-tv. Det er jeg. Hadde blitt mindre overraska om det hadde vært en rap/hip-hop gjeng. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hmm, hvis dette blir alment kjent, håper jeg ikke Dagbladet/VG presenterer dette som "to fra black metal-bandet Satyricon". Det er jo bare to innleide rasshøl som har driti seg ut. Dette skal på ingen måte sverte Satyricon! Dei veit det nok allerede. Dei har vel berre ikkje lov å gå ut med opplysningane så fort..? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ingen vits i å forhåndsdømme dem, får se hvordan saken utvikler seg ... Men som sagt, det kommer ikke som noe sjokk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 SATYRICON guitarists Steinar Gundersen and A.O. Gronbech were arrested and charged in Canada for drugging and raping a woman in the band's tour bus after a concert in Toronto. "I can confirm that the Norwegian consul in Toronto has been in contact with the arrestees, and followed up by, among other things, visiting them in jail and obtaining legal assistance," said Anne Lene Dale Sandstein, press officer of the Ministry of Foreign Affairs, to Norwegian TV 2 Nettavisen. According to Canadian police, the crimes were committed after SATYRICON had performed at the club Fun Haus in Toronto last Tuesday (Dec. 14), reported the Norwegian newspaper Dagbladet. "A woman from Toronto explained that she went with the two Norwegian musicians to their tour bus," said Kristin Bacharach at the Toronto police to the paper. There she was reportedly drugged and sexually assaulted. Bacharach confirmed that the two musicians have been arrested and are charged. DNA tests have been taken. If found guilty, the two musicians may be sentenced to ten years in prison. As a result of the musicians' arrests, the remaining dates on SATYRICON's North American tour with 3 INCHES OF BLOOD (including a New York show) were cancelled. Ev0l, necr0 and tr00!!! Tror uansett alt er bullshit. Jævla tøs som er ute etter oppmerksomhet! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Tror uansett alt er bullshit. Jævla tøs som er ute etter oppmerksomhet! Får håpe det, ja. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Edit: Note to self: lese hele innlegget før man svarer. Endret 21. desember 2004 av skrekk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Satyricon, ser slik ut ja. Håper de kommer bak lås og slå, ja til musikkfascisme! Endret 21. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hoho, Valgerd kjem sikkert til å forby black metal etter dette. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Man kan jo håpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå