kheen Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg var så uheldig å fikk et lite hull i min BlackIce Extreme radiator, når jeg skulle bore gjennom skruehullene..Hva kan jeg gjøre for å få tettet hullet? Gjør det noe om den ene "vannkretsen" ikke blir benyttet? hvilke midler kan jeg bruke for å få tettet hullet:-? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: kheen skrev (2002-06-05 15:37):Jeg var så uheldig å fikk et lite hull i min BlackIce Extreme radiator, når jeg skulle bore gjennom skruehullene..Hva kan jeg gjøre for å få tettet hullet? Gjør det noe om den ene "vannkretsen"ikke blir benyttet?hvilke midler kan jeg bruke for å få tettet hullet:-? har aldri testa dette selv, men det finnes jo så "radiator tetter" å få kjøpt på bensinstasjoner når radiatoren på bilen begynner å lekke. Mulig det kan gjøre jobben. Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Du får kjøpt "Super Stål" på Clas Ohlson. Det er beregnet for å tette hull i rør. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg hadde tatt den med til et bilverksted. Bilverksted kan lodde radiatorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå