Ash Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Bare et lite tips til alle som "plundrer" med TV-ut og har GF4 kort. Ta en titt her. TVTool støtter alle TNT og Geforce 1-3 baserte kort fra før av. Det er støtten for GF4 som er nytt. Whoops, glemte standard advarselen. :razz: Jeg har ikke testet den siste versjon selv enda siden jeg sitter på jobb enda. Men jeg har hatt godt hell med de tidligere versjonene på diverse TNT1/2 og Geforce 1/2 kort. Men allikevel, går maskinen din i lufta fordi du prøvde dette programmet så vær snill og ikke skyld på meg. (Don't shoot the messenger!?) [ Denne Melding var redigert av: Ash på 2002-06-05 15:48 ] Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei! Joda kjekt at den er ute, men den funker F*** meg bare 15 min om gangen! Lenke til kommentar
Ash Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 16:40, hasuwest skrev:Hei!Joda kjekt at den er ute, men den funker F*** meg bare 15 min om gangen! Hjelper sikker om du registrerer deg og betaler for produktet da veit du. Det er ikke shareware for ikkenoe. :razz: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hei! Tok 7dagar før itavisen.no skreiv om det..(dvs i dag..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå