rbuljo Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 heley, nå ligger min netshop 1557g i postkassa.. liker å oppgradere drivere og bios med en gang.. men leser motstridende om bios til disse.. en post sier det ble fantastisk ytelse økning med ny bios.. andre poster sier fy fy til dette.. hva skal jeg gjøre med tanke på bios? det er ett 9600 64mb på denne, skal man bare bruke catalyst drivere, eller laste ned fra aopen, link? tenkte kanskje at catalyst bruker mere strøm enn vanlig? noe mere sånn generelt jeg bør tenke på når jeg åpner pappesken på denne å innstallerer windows, 1557 eiere? Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er bare biosen til 9700 128MB som har problemer, så kan oppdatere i vei. Anbefaler forresten å bruke Omega-driverne til ditt ATI kort. Omegadrivers.net Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du trenger ikke å oppdatere BIOS, Du har sannynligvis den nyeste. Du bruker Omega sine drivere på skjermkortet, Intel på trådløst og chipset og CPU, Aopen sine touchpad drivere. Så er du i boks. Og selvsagt. AOPEN sine på cardbus og kortleser. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 okey, takk for svar. great! Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er mange som sier at omega driverene suger, er det mye å hente på å bruke dem? Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 og kordan er det og overklokke disse kortene? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er mange som sier at omega driverene suger, er det mye å hente på å bruke dem? Det er mange som sier at Catalyst driverne suger også, noe de forsåvidt egentlig gjør Lenke til kommentar
guso Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er mange som sier at omega driverene suger, er det mye å hente på å bruke dem? Trodde det jeg og men får av og til opp noen merkelige striper/prikker på skjermen kan dette være Omega driverenes skyld? Har aldri hatt noen problemer med omega på den stasjonære. Får høyere verdier i benchmark prog. når jeg bruker omega. Klarer nesten 3000 i 3Dmark03 på 1557 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 og kordan er det og overklokke disse kortene? Du kan jo overklokke kortet. Får absolutt noe bedre ytelse osv. Men du må huske på at dette er en laptop, med svært dårlig skjermkortkjøling. Å øke klokkefrekvensene vil også øke varmen drastisk, noe som ikke alltid er like sunt for en stakkars datamaskin. Kan også lett få artifacts om du overklokker. Jeg vil ikke anbefale deg å gjøre det. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Bruker også Omega-driverne. Ikke noe problem enda Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 noen som har prøvd å benche i 3dmark05?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå