Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere på maskinene deres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt nyttårs foresett for 2004 var å ikkje kjøpe nokon form for Hardware. Utruleg nok så har det fungert. Men er nok nokre nettbutikker som vil merke seg meg når vi bikker over til 2005.

Brukte over 30 k på Duppeditter og dingsebomser i 2003 uten egentlig å få nokon særlig oppgradering ut av det. Så kjærringa la ned Veto for 2004 (men eg kalte det som sagt nyttårs foresett dersom det er nokon som lurte). :blush:

Lenke til kommentar
har samme plan for 2005 som du hadde for 2004 Ulvestad. Med unntak av et digitalkamera til fruen, da vi ble frastjålet vårt forrige. Skal bare ha forsikringsoengene, så kjøper jo hun det.

 

2005 blir et magert år for min del

Det som kommer til å skje da Øivind er at du nokså fort vil starte å fundere over ka som egentlig ligger i kattegorien hardware.

 

P.S Den godviljen eg har spart meg opp i løpet av 2004 fra Kjærringa kommer nok til å falle nokså fort i 2005. Men da får vi trå til med andre midler. ;)

Lenke til kommentar

Alt for mye her... men er enig med han andre som sa at det er en dyr hobby men verdt det. Ingenting (nesten) gleder meg mer enn når jeg har hele dagen , en haug med pc-utstyr ,en skrutrekker og en dremel multi for hånden. Det er en spesiell følelse :love:

 

 

Har vel brukt totalt kanskje 200k. Seneste maskin er ca 25k med alt utstyr og vifter og dritt.

Lenke til kommentar

tilsammen har eg vell brukt rundt 20000kr, da er med høytalere (200W med forsterker), 17t skjerm, 14t skjerm, tastatur, mus, headsett, chieftec fulltower, 200gb hd, amd xp2500+, 1024mb ram, geforce fx5900xt 400mhz, soltek nforce2 hk.

 

 

pluss litt styling: neon, lysvifter, klistermerker, grill og litt andre ting

Endret av pr0xy H4xx0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...