Gå til innhold

Keytronic KT1000 vs. Biltema "hvitt tastatur"

Anbefalte innlegg

Skal på lan i romjula og skal ha meg et tastatur med kabel... Vil tro det vil by på problemer hvis jeg og kompisene mine sitter med 10 stk trådløse tastatur/mus fra logitech...

Så jeg tenkte på et slikt et: Keytronic KT1000... men er det vits å bestille dette, betale frakt osv. når jeg kan kjøpe et type vanlig hvitt, noname tastatur fra biltema/clas ohlson for en slikk og ingenting? f.eks. her.

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan biltematastaturene er, men vil tro det er noe skikkelig overpriset skrap.

Ikke gå for keytronic hvis du skal game, spaceknappen er font å vile tommelen på, samt at knappene er altfor harde til dette formålet.

Gå for logitech heller, der er knapene perfekte.

Men ikke ta UltraX, her er knappene altfor lave til gaming.

Såklart funker keytronic til gaming, men det finst mange andre ting som er langt bedre til dette :)

Lenke til kommentar
Så jeg tenkte på et slikt et: Keytronic KT1000... men er det vits å bestille dette, betale frakt osv. når jeg kan kjøpe et type vanlig hvitt, noname tastatur fra biltema/clas ohlson for en slikk og ingenting? f.eks. her.

Jeg tror disse er like dårlige rent teknisk sett. Støyer mye vbed skriving, ikke spesielt ergonomisk eller behagelige taster. Forskjellen er stort sett fargen og at du må betale det dobbelte+porto for det sorte.

Ekstra-taster osv må du se langt etter i begge tilfellene.

Lenke til kommentar
Jeg tror disse er like dårlige rent teknisk sett. Støyer mye vbed skriving, ikke spesielt ergonomisk eller behagelige taster. Forskjellen er stort sett fargen og at du må betale det dobbelte+porto for det sorte.

Ekstra-taster osv må du se langt etter i begge tilfellene.

Javel ja... hmm.. ekstrataster er forsåvidt ikke noe problem, dette er et tastatur som jeg skal ta med meg på lan og bruke til gaming...

Anbefalinger utover Keytronic tastaturet?

Hadde egentlig veldig lyst på Ultra X Flat, men er usikker på hvordan dette er til gaming... noen sier ja, andre nei...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...