N* Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 finnes det noen kabinetter som det er plass til to hovedkort i? det gjør ikke noe om det ikke er skruehull eller hull til inputs og sånn, det kan jeg sikkert fikse selv. hadde vært kult å hatt to pc'er i et kabinett. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 hadde vært kult å hatt to pc'er i et kabinett. ja der er jeg enig.. det hadde vert drit kult.... Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Kjøp et kabinett som er bredt nok ( mer enn 20cm). Prøv å kjøpe ett ekstra hk-brett og monter det i døra... Når du skal bytte HW er det bare å ta av døra så har du easy access til begge pc'ene.. Eller du kan bygge ett selv:D Mine innlegg er basert på mine egne meninger og Påsatnder. ikke andres.... hadde vært kult å hatt to pc'er i et kabinett. Omy : Du motsier deg selv litt her eller hva? :!: Endret 21. desember 2004 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Er klar over det, men er bare enig med han! og jeg syns det ikke er så veldig motsing.. men men.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 tror faktisk jeg så et eller annet sted pc med 2 hk.. men deyt var micro atx eller no sånt kort.. Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Omy : Du motsier deg selv litt her eller hva? hæ? er det jeg som har skrevet det i den første quoten din? takk for tipset. tror jeg går for det hvis jeg ikke finner et superhøyt kabinett. Eller du kan bygge ett selv:D tror ikke det. hadde du sett pc'en min nå hadde du skjønt hva jeg prater om :!: jeg er nok ikke tålmodig nok til å lage det fint Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hva skal du med 2 pcer i samme kabinett da? Klarer rett og slett ikke å se noen fordeler med dette :S Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hva skal du med 2 pcer i samme kabinett da? Klarer rett og slett ikke å se noen fordeler med dette :S Hvis han vil ha en PC til nedlasting er jo det ganske optimalt. Han kan ha et hovedkort til spill, og et mini-itx til nedlasting. Noen av mini-itx'ene trenger ikke vifte, altså helt lydløse. Eneste som lager lyd er strømforsyninga og harddisken.. Man kan også bruke mini-itx'en som server for spill eller filer, uten at det går ut over ytelsen på den PCen man spiller på Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hva med å modde et bigtower? burde få inn et hk nede og et hk oppe i en del av de Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 fiksa det nå. det ser VELDIG jalla ut, men det funker... vet ikke helt om jeg kan kalle det et kabinett lenger Hva skal du med 2 pcer i samme kabinett da? Klarer rett og slett ikke å se noen fordeler med dette :S tja.. vet ikke helt jeg. jeg ser ikke noen bakdeler. heller ikke noen fordeler med å ha de hver for seg. og hvis jeg skal på LAN er det jo kult da. ser for meg denne samtalen: -er DET pc'en din? -nei? det er pc'ENE! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 En fordel ved å ha pcene i hvert sitt kabinett er hvis du skal ha de 2 forskjellige plasser på samme tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå