Gå til innhold

Når blir WoW sluppet i Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har den offisielle strategi guiden og jeg har ikke funnet noen utgivelses dato for spillet i den. Men ganske sannsynlig at det som står i strategi guiden stemmer på det tidspunktet den blir gitt ut ettersom den sannsynligvis har blitt laget i samarbeid med blizzard og blitt sjekket av dem ettersom den er offisiell.

Lenke til kommentar

Utgivelsen av WoW ligger slik an:

 

Spiderman sier 11. februar

Spaceworld sier 11-12. februar

EB Games sier 11. februar

Cdon.no sier 11. februar

Gamezone sier 11. februar

GamesMix.com sier 11. februar

Amazon.co.uk sier 25. februar

Play.com sier 4. februar

 

Mange som sikter eg inn mot 11. februar, HOWEVER:

 

Blizzard sier The beginning of 2005

VUG sier Snart

 

Mao. mange butikker som synser i vei, men verken utvikler, eller utgiver, har gitt noen offisiell dato.

 

Men som ordtaket sier: Ingen røyk uten ild. La oss håpe at det stemmer i dette tilfellet.

Endret av Odland81
Lenke til kommentar

Vel, hvis den polske distrubitøren har rett så kommer WoW 11. Februar.

En dato som både passer fint med hvordan FB EU ligger ann i løypa og Blizzard sin heller vage "Early 2005".

 

Og jeg tror nok at denne distrubitøren vet litt mer enn både Spaceworld, Spiderman, EB Games, etc. når det gjelder utgivelses datoen.

Lenke til kommentar
Spaceworld får inn spillet 9. Februar. Det samme gjør også nesten smatlige butikker. Men om du får kjøpt det da er en annen sak, for releasen er nemlig 11. Februar. Men om du kjenner noen som jobber i en butikk, eller er veldig dyktig til å overtale.....

Hvis dette stemmer, så vil folk som har forhåndsbestilt få spillet denne datoen.

Lenke til kommentar
Spaceworld får inn spillet 9. Februar. Det samme gjør også nesten smatlige butikker. Men om du får kjøpt det da er en annen sak, for releasen er nemlig 11. Februar. Men om du kjenner noen som jobber i en butikk, eller er veldig dyktig til å overtale.....

Spaceworld vet ikke når spillet kommer, ikke du heller. Ganske enkelt fordi Blizzard ikke har bekreftet noe. Så fort det blir bekreftet en dato vil det blant annet stå på Gamer.no.

 

En "spion" i en spillbutikk ville ikke hjelpe det spor. De får neppe spillet lang tid i forveien, og i alle fall ikke før en dato er bekreftet. Når en dato blir bekreftet får vi raskt beskjed fra sikre kilder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...