Gå til innhold

fersk på vannkjøling

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst til å investere i vannkjøling.. men Jeg har aldri vært borti dette før.. Hvordan fungerer det. er det lett å montere... Kreves det mye modding i kabinettet for å få dette til? Jeg regner med at all vifte støy blir tatt bort. Cpu, grafikkortet sov. Jeg kan vel fjerne alle viftene etter at jeg har installert vannkjøling

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har veldig lyst til å investere i vannkjøling.. men Jeg har aldri vært borti dette før.. Hvordan fungerer det. er det lett å montere... Kreves det mye modding i kabinettet for å få dette til? Jeg regner med at all vifte støy blir tatt bort. Cpu, grafikkortet sov. Jeg kan vel fjerne alle viftene etter at jeg har installert vannkjøling

eeeeh feilposta? men uansett. nei all viftestøy blir ikke borte.. du må eventuelt ha vifte på radiatoren og harddisken(e) dine. så all støy blir nok ikke borte. men du kan minimalisere den ganske så mye ja

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

eeeeh feilposta? men uansett. nei all viftestøy blir ikke borte.. du må eventuelt ha vifte på radiatoren og harddisken(e) dine. så all støy blir nok ikke borte. men du kan minimalisere den ganske så mye ja

Jeg har snakka med en som har vannavkjøling til pc'n..Han hadde ingen vifter i kainettet etter at han hadde montert vannkjøling..Man får jo vannkjøling til harddisker også..Så man kan så å si få en støy fri pc bortsett fra psu da..Har selv hørt den pc'n og eneste jeg hørte var så vidt psu'n...

Lenke til kommentar

er ikke noe problem å få en vannkjølt/vifteløs psu heller da.. men de fleste pleier å ha (minst) en vifte på radiatoren.. som regel er det en 120mm vifte som ikke behøver å gå så fort rundt, ergo bråker den ikke noe merkverdig..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har vannkjøling på alle HD`ane CPU,GPU og chip. Men fortsatt "bråker" maskinen ganske. Pga du har altids støy fra PSU og hd`ane.Og har du plane om å kjøra litt kjaps system, kansje klokka litt. Så MÅ du ha vifter på radiatoren(ane).Ellers vil vatne bare bli varmare og varmare!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...