kaaasen Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jak 3 er kun til Playstation og Bandicoot-serien er ikke veldig mye å skryte av egentlig. Zelda finnes til GameCube. Jak 3 er bare til Playstation ja, men trådstarter har ikke sagt at han ikke har PS2. Bandicoot er jo en klassiker, så du må jo ikke si at den er dårlig. Trådstarter har heller ikke sagt at han ikke har gamecube, hvorfor skal dette være et hinder da? Dette blir jo bare tynne bortforklaringer og off-topic. Han spør spesifikt etter et XBOX-spill, og da bør han få anbefalinger på nettopp XBOX-spill. Liker han sport forresten? Fotball f.eks? Mye bra å velge i på den fronten også, og da får man spilletid så det holder! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 En 8 åring liker vell såill SOM jak og dexter , men du kunne kjøpt : Ty The Tasmanian Tiger 2 Her Cdon.com kansje litt sent og bestille nå men du kan jo prøve Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Da jeg var 8 år synes jeg Fifa var veldig gøy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Da jeg var 8 år synes jeg Fifa var veldig gøy Har selv 2001 på PS2 og det ruler.. hehe.. *beklager off topic* Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 finding nemo kanskje? eller det er kanskje mer jentespill... Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Til Xbox har man jo Crash Twinsanity. Dette er et vanvittig morsomt spill, men det er på engelsk (tror ikke det er tilgjengelig på norsk). Det kan også kanskje være litt vanskelig for en 8 åring. Spillet er iallefall aboslutt verdt å ta en kikk på i butikken. Lenke til kommentar
Snaffo Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 La gutten ha det gøy ett par timer med halo2 og når han legger seg får han garantert ikke sove! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 I:Ninja er jo et sinnsykt morsomt spill, både for voksne og barn. Plattformspill på sitt beste! Shh! Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Spyro : A Hero's Tale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå