Peppep Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ja, da var vi kommet så langt at broderen skal få gave i år óg Er det noen som har et spill eller to å anbefale? Skal kjøpes ASAP. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Need for Speed Underground 2, kanskje? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Need for Speed Underground 2, kanskje? det er så råt.... Go for it Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Need for Speed Underground 2, kanskje? Hmm, til en åtteåring... Kanskje litt for vanskelig mtp. engelsken osv? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Bror min på 7 liker halo veldi godt Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Need for Speed Underground 2, kanskje? Hmm, til en åtteåring... Kanskje litt for vanskelig mtp. engelsken osv? Meget mulig. Burnout 3 kanskje? Riktignok engelsk det også, men man trenger strengt talt lite av den informasjonen som kommer opp. Regner med at det er noen voksne rundt som kan hjelpe til hvis det er noe som er vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jepp.... burnout er et bra spill... det er mange spill og velge iblant... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Fable? Det skal være et spill til en 8 åring. På Fable er det 16 års aldersgrense og man kan jo skyte hode av folk. Jeg har spillet selv, syns det er råtøft, men egner seg ikke til 8 åringer. NFSU 2 er et bra valg. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Side Burnout 3: Takedown var nevnt så kan jo Flatout vere eit valg. Ikkje fullt så bra som Burnout men det holder mål. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nå er ikke Fable av de mest voldlige spillene jeg har vært borti, og bruttern som er 10 har rundet spillet. 10/8 år... Burde la seg gå det. Det finnes jo litt mer barnevennlige spill også, men de vil han kanskje synes er kjedelige siden han er såpass "stor". Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Blinx: The Mine Sweeper Blinx 2: Masters of Time and Space Voodoo Vince Grabbed By The Ghoulies Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Burnout 3: Takedown Siden den litt "fine" kjøringen i nfs kansje vil bli litt kjedelig for en 8åring. Det gjør liksom ikke så mye at du kræsjer i brunout Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg ville ikke anbefalt Burnout 3, fordi jeg har prøvd en Demo. Den syns jeg ikke var så imponerende, men det kan hende jeg tar feil når jeg sier at spillet er vel ikke så bra heller. Jeg ville annbefalt Jak 3 eller Bandicoot serien eller Zelda, hvis han liker sånne spill da. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 De Utrolige og Shrek 2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg ville ikke anbefalt Burnout 3, fordi jeg har prøvd en Demo.Den syns jeg ikke var så imponerende, men det kan hende jeg tar feil når jeg sier at spillet er vel ikke så bra heller. Jeg ville annbefalt Jak 3 eller Bandicoot serien eller Zelda, hvis han liker sånne spill da. Burnout 3 har jeg erfart er underholdende for gutter i den alderen, så det er godt mulig du tar feil Jak 3 er kun til Playstation og Bandicoot-serien er ikke veldig mye å skryte av egentlig. Zelda finnes til GameCube. Tenkte jeg bare skulle rette litt her. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jak 3 er kun til Playstation og Bandicoot-serien er ikke veldig mye å skryte av egentlig. Zelda finnes til GameCube. Jak 3 er bare til Playstation ja, men trådstarter har ikke sagt at han ikke har PS2. Bandicoot er jo en klassiker, så du må jo ikke si at den er dårlig. Trådstarter har heller ikke sagt at han ikke har gamecube, hvorfor skal dette være et hinder da? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Tusen takk for svar, det ble NFSU 2. Kanskje jeg får sansen for bilspill igjen Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Fable? Du kan bare si til sønnen din at han ikke må skyte folk i hode , For da blir du gameover... Og hvem 8-åring vill ha en game over på statestikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå