page Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Klarer ikke å sette opp min 6230 med mms oppsett fra Tele2.Noen som har noen forslag?Har allerede prøvd oppsettet på Tele2 sin hjemmeside,uten at det hjalp... Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Sukk...får ikke aktivert min motorola 7210i for mms lenger jeg:( Lenke til kommentar
Tollis Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Sukk...får ikke aktivert min motorola 7210i for mms lenger jeg:( Prøv dette: "om du har telenor dekning" Data-konto Kommentar: Begrepet "Meny" henviser hos Motorola ofte til knappen øverst i midten Gå inn i menyen [Meny - Mer - Web Økter] Velg Ny Oppføring Navn: "Eks. MMS" Startside: "http://mmsc/" WAP IP 1: "10.10.10.11" WAP Port 1: "9201" WAP IP 2: "10.10.10.11" WAP Port 2: "9201" Tidsavbrudd: "5 minutter" CSD Nr. 1: La stå blank Brukernavn 1: La stå blank Passord 1: La stå blank Hast. (Bps) 1: 9600 Linje type 1: ISDN CSD Nr. 2: La stå blank Brukernavn 2: La stå blank Passord 2: La stå blank Hast. (Bps) 2: 9600 Linje type 2: ISDN GPRS APN: "mms" Brukernavn: "std" Passord: "mms" Gå ut igjen og velg kontoen som standard MMS-konto Gå inn i menyen [Meldinger - Meny - Meldings Opps. - MMS Meldings Opps.] Mottak: "Kun Hjem" Filter: La stå blank Utløper etter: "1 uker" Str. Grense: "30Kb" Server Info Meny - Ny Service Navn: "MMS" Server Navn: "http://mmsc" Velg den server'n du nettopp laget Gå tilbake til hovedmenyen, så er du ferdig. Håper det kan være til hjelp. Skriveleif Endret 28. desember 2004 av Tollis Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg sliter med min Siemens M65, opsettet hos Tele2 funker ikke! Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Tollis Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=349130 Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Sukk...får ikke aktivert min motorola 7210i for mms lenger jeg:( Er det en Motorola T720i eller Nokia 7210i du har Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Er nok en t720i ja.... BTW tollis....prøvde nøyaktig som du sa, men mms funket heller dårlig for det. Skjekket oppsette etterpå under mms og da stod det nett ikke tilgjengelig, slev om jeg hadde full dekning... Ab. mitt er "N Telenor"...ihvertfall det som står i displayet selv om jeg bestemt mener å huske at det var tele 2 jeg signa opp med... Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ab. mitt er "N Telenor"...ihvertfall det som står i displayet selv om jeg bestemt mener å huske at det var tele 2 jeg signa opp med... Er rimelig sikker på at dem benytter seg av Telenor sitt nett. Fra Tele2 sine sider; Meget god dekning. Tilsvarende Telenor Mobil i Norge Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 De bruker nettet til Telenor, men de har egne MMS servere, WAP GW osv. Lenke til kommentar
Tollis Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er nok en t720i ja.... BTW tollis....prøvde nøyaktig som du sa, men mms funket heller dårlig for det. Skjekket oppsette etterpå under mms og da stod det nett ikke tilgjengelig, slev om jeg hadde full dekning... Ab. mitt er "N Telenor"...ihvertfall det som står i displayet selv om jeg bestemt mener å huske at det var tele 2 jeg signa opp med... Da ville jeg prøvd ringe Tele2 kundeservice. Kan være du har gjort alt rett, men at de må oppdattere tjenesten på ditt abonoment.... Ikke så lett å si, evt du kan jo teste ditt SIM kort i en annen mobil å se om du får sendt derfra. Så merker du om det kan være mobilen eller feil på ditt SIM-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå