Jan Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Enda en stygg bil. Haha. Skodan ja. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Familien hadde ein Daihatsu Applause før vi konverterte til VW. Lett som f*** hehe, stygg som juling. Med andre ord billig koreansk plast! :!: Billig koreansk plast? Tja... Bortsett fra at Daihatsu er japansk da Ah sorry Gjekk utifrå at den var koreansk... Men stygg var den uansett Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Den fiat multipla er stygg! Hvorfor bruke penger paa aa utvikle en saa stygg bil? De maa jo ha sett at den er stygg allerede paa tegnebordet? Og saa bruker de penger paa aa reklamere for den? Hadde jeg vaert sjefen i fiat, saa ville jeg gjort alt i min makt for aa skjule et saant feiltrinn istedet for aa vise den fram :!: De av dere som synes Fiat Multipla er stygg utenpå, bør også se dashbordet! :!: EDIT: Jeg har ikke noe i mot Fiat, og de skal ha kreditt for å tørre å lage en annerledesbil. Men... Multipla er en smule for mye. Endret 4. februar 2005 av Lada2103 Lenke til kommentar
Opus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Var litt Half-Life preg over det dashbordet Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Viktig Informasjon: Kutt ut å sitere unødvendig. Har vi sett et bilde så har vi sett det. Ingen grunn til å gjenta sånt. Om du må kommentere et tidligere bilde så lag link til det. Jeg orker ikke å rydde opp i ørten innlegg her, men fortsett tråden uten unødvendig sitering. (Hvis ikke det funker så må jeg kanskje ty til stenging eller advarsler) Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Var litt Half-Life preg over det dashbordet Jeg tror faktisk ikke det finnes symmetri her i det hele tatt :!: Ikke rart at det bare finnes én eneste bil til salgs på Finn Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Er i Murmansk fra tid til annen, og der er det mye -- ehh, lekkert å se.. Legg merke til hevingen, den er mild ift hva man kan se fra tid til annen... For å ikke snakke om tilsvarende biler utstyrt med store mengder antenner, spoilere, laksetrapper og alt til faget henhørende... M. Endret 9. mars 2005 av mysjkin Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) lika ikkje dissa her! Endret 9. mars 2005 av alexsnader Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er i Murmansk fra tid til annen, og der er det mye -- ehh, lekkert å se.. Legg merke til hevingen, den er mild ift hva man kan se fra tid til annen... For å ikke snakke om tilsvarende biler utstyrt med store mengder antenner, spoilere, laksetrapper og alt til faget henhørende... M. Innramminga av dørhåndtakene er litt lekker,da Her i Norge (og i vesten ellers) gjør vi alt for å skjule/fjerne dørhåndtakene når vi styler - i Russland ser det ut til å være motsatt Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Peugeot 407 Frontlysene, "ansiktsutrykket". For stor grill. Baklysene. Nissan Primera Merkelig og stygg form på hele bilen, Frontlysene, "ansiktsutrykket". For stor grill. "Gliser" alt for mye Nissan Micra Merkelig og stygg form på hele bilen, Frontlysene, "ansiktsutrykket". Frontlysene er plassert over forhjulene... stygt. "Gliser" alt for mye Toyota Celica Merkelig og stygg form på hele bilen, Frontlysene, "ansiktsutrykket". Grillen. "Gliser" alt for mye BMW 7-Serie Frontlysene, griller for store/rar form, hele fronten og hekken er kvalm.. BMW 5-serie Frontlysene, griller for store/rar form, hele fronten og hekken er kvalm.. Renault Avantime Mislykket "kunstverk"... Citroen C4 Vinklene, emblemet, frontlysene, rar form på hele bilen. Dette er en pen bil: Endret 10. mars 2005 av RCP-88 Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Enig.. lika det store luft inntake i fronten.. men ellers heh Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Bilde 1Bilde 2 HAHA!! En sånn en hadde jeg på oppkjøringa! Må være den 3. styggeste bilen eksteriørmessig (etter 240 og TT), og den er jævlig vond å kjøre også Må vri rattet 10 ganger rundt for å komme gjennom en liten sving Endret 10. mars 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Peugeot 407 er pen forfra da, ikke på langt nær den styggeste bilen. Luftinntaket ser jo ut som det er henta fra den nydelige bilen Aston Martin DB7. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Fiat Multipla. Dirigenten min fra korpstiden importerte en slik fra Italia og ble en av de få i landet som hadde den på den tiden. Vi baksnakket den hver øving edit: fant forresten en liten snaxxy en her: Endret 10. mars 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
listemannen Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Renaualt Kangoo er heller ingen skjønnhet... Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Dette ¨må være den styggeste bilen jeg vet om. Ford "KA" <- nesten bokstavelig talt.. Hyundai ATOS og Toyota Yaris kommer kort etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå