Magnum p.i. Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Du forteller da ialfal hvorfor du ikke liker bilen.. Jeg syns liksom man bør begrunne valget sitt litt da.. For all del, når man sitter på innsiden av en X3 er det sikkert en mye bedre bil å kjøre enn en la oss si Ssansyong Rexton eller Toyota Rav4 som jeg har mer sansen for utseendemessig. Men er ikke så glad i det nye designet til Bmw SUV'ene. God jul Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bilen i Wayne's World er noe av det styggere jeg har sett. Og selvfølgelig er den amerikansk AMC Pacer Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Den er jo rå da! Er det ikke AMC som blir sett på som amerikas svar på lada? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ford Mondeo, Ford KA, og for å ikke glemme Ford Focus Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Bilen i Wayne's World er noe av det styggere jeg har sett. Og selvfølgelig er den amerikansk AMC Pacer AMC Pacer ble en flopp. Dette var vel en av Amerikas første småbiler, og det bærer bilen preg av. Man satset på et friskt design, som man kan si er litt stygg-pent. Spesiell er den i alle fall. Kupéen fikk enorme vindusflater, noe som gjorde at sikten ble upåklagelig. Store vindusflater kombinert med liten kupé gjorde at bilen ble rene drivhuset i het Californiasol (man kunne selvfølgelig få aircondition hvis man betalte for det). Bilen skulle være fremtidsrettet, men teknikken ble gammeldags. Den skulle egentlig bli fremhjulsdrevet med en tverrstilt, moderne firer, men man hadde brugt som mye ressurser på designet (tro det eller ei) at man ikke hadde råd til å utvikle ny drivlinje. I stedet fikk Pacer en gammeldags og lat støpjernssekser, på langs med kraften overført til bakhjulene. Man hadde heller ikke vært spesielt heldige med konstruksjonen av chassiet/karroseriet. Vektbesparelse var et ukjent ord. Jeg mener å huske at Pacer veide litt over 1,5 tonn, så begrepet "småbil" i USA hadde en litt annen betydningen enn "småbil i Europa". Pacer blir husket som en bil med mange særegenheter, og den har sine fans rundt omkring. Som en kuriositet kan det nevnes at dørene ikke var like tykke på begge sider, passasjerdøra var 10 cm tykkere enn den andre! Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er jo ikke noe i veien med X3 da.. X3 er finere enn X5 Lenke til kommentar
GG Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Her er to til i kategorien stygge biler: Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) audi tt er den styggeste bilen jeg noen gang har sett. det er den styggeste tingen jeg noen gang har sett. hater den av hele mitt hjerte, hele min skjel og hele min lem *spytte på tt* Endret 2. januar 2005 av FatFuck Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Her er en stygg bil til: Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Enda en stygg bil. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 audi tt er den styggeste bilen jeg noen gang har sett.det er den styggeste tingen jeg noen gang har sett. hater den av hele mitt hjerte, hele min skjel og hele min lem *spytte på tt* Jeg kan finne 1000 andre biler som er styggere enn TT. Se på Multipla f.eks, den ser ut som en hermetikkboks som de har klippet litt på. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Denne blant annet? Makan til fin bil skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Auti TT og BMW Z3 er laaaaaaaangt fra de styggeste bilene som finnes. Fiat (157 ellerno?) er jo fiffig da.. Liten feilnotis. Endret 2. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ta vekk den bildelinken.... den ble litt i det største laget.. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Enda en stygg bil. Den der ligner mistenkelig på en Skoda S 110 R Coupé, "in disguise". Har sett flere Skodaer med snodige bodykits på nettet. Slik ser en standard S 110 R ut: Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hater bilder med "panel" på sidene Lenke til kommentar
volvo1976 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Dette må være den styggeste bilen (om den kan kalles det). som noen gang er laget. ikke bra...åsså av norge da...fy!!! Skammer meg over å være norsk.... Fiat multipla ellerno er jo reine kongebilen i forhold.. Endret 11. januar 2005 av volvo1976 Lenke til kommentar
guezz Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Nuff said! Orginale biler: H2 Citroen Cairlounge Chrysler Crossfire Nissan Cube Mercedes Smart Jeg kan fortsette i det uendelige ... Lenke til kommentar
Kordian Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ford Ka må være den styggeste bilen noensinne Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Bilen i Wayne's World er noe av det styggere jeg har sett. Og selvfølgelig er den amerikansk Noe som betyr at den tåler litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå