Spiff Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Jeg hører ofte et ord hviskes på internett: kyro III Når kommer det, sitter noen med viktig intel så er det bare og komme det også. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Jaaaaaaaa jeg venter i spenning jeg å :smile: Har Kyro II nå (hercules prophet 4500) så får vi se om denna karen har satsa på det ultimate future !!! *** THE DAY THE KYRO III KILL THEM ALL *** ****************D-DAY******************** hehehehehehe Lenke til kommentar
Gega Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 On 2001-11-14 22:08, ZAN skrev: Jaaaaaaaa jeg venter i spenning jeg å :smile: Har Kyro II nå (hercules prophet 4500) så får vi se om denna karen har satsa på det ultimate future !!! *** THE DAY THE KYRO III KILL THEM ALL *** ****************D-DAY******************** hehehehehehe Halloen....Hvordan virker KYRO II kortet ditt...jeg tenker på støtte i spill og videre Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 15. november 2001 Forfatter Del Skrevet 15. november 2001 Synes du har en sarkastisk tone på det du skriver! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: KYRO RULER _________________ Viles are blue, roses are red If i were you I wish I were dead.. [ Denne Melding var redigert av: Spiff på 2001-11-15 16:15 ] Lenke til kommentar
NeFFtY Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 På denne siden kan dere sjekke ut noen release datoer angående 3D-kort, bl.annet Kyro III og Kyro IV http://www.pluto.dti.ne.jp/~rinou/Video.html Håper dette hjalp!? Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 15. november 2001 Forfatter Del Skrevet 15. november 2001 KULT! THX NeFFty :smile: Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Kyro II kortet mitt funker veldig bra... Støtter stort sett alt av spill med glimrende og fin grafikk... litt minus for ikkeno støtte til directX8.. men hvem bryr seg ... det er ikke aktuelt anyway med spill som støtter DirectX8 før om ca 1 år... utrolig bra 2D (skarpt og fine farger) + en utrolig fin grafikk i 3D (spill) når man kjører 32 bit farger og oppløsning på 1024 X 768 eller mere :smile: så alt i alt er kyro II et meget godt kjøp... Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Quote __________________________ Synes du har en sarkastisk tone på det du skriver! ______________________________________ Er det meg du mener ??? Haben si paranoia ? Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 16. november 2001 Forfatter Del Skrevet 16. november 2001 ZAN: Prøvd det i Serious Sam... ( ) Du blir bare nøtt og se på alt som kan sees på spillet :smile: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Kyro 2 er bra, til opengl vel og merke,quake, halflife, og best: unreal. alle disse spillene og spill som er av deres grafikk-motor er konge på denne chippen. Men dessverre- direct 3d er ikke bra, sitter med det helt nye red faction og det går hakkete, har athlon 1000,512 mb ram så det er nok graffkortet som suger der. men jeg angrer ikke på kjøpet. kortet koster jo bare 912 kr på nettet :smile: Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 og ikke minst Alien vs predator. Har nettop fått det og det går ikke så fint på min celeron 600 med kyro2 4500. hakker litt på 640*480 med alt på det laveste. kjiiiiiiiiiiipt noen som har en forklaring hvorfor kyro2 har dårlig d3d når de ellers er så god på opengl Lenke til kommentar
gotark Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Tysk side, men du fårstår det som er viktig. http://www.3dconcept.ch/cgi-bin/show.cgi?show=2468 Håper det kommer snart. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 hmm .ch kanskje den er sveitsisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå