Shar9 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 halla Noen her som kan fortelle meg hvordan jeg formaterer telefonminnet på Nokia 7610? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Gå inn på "Minnekort". Husker ikke helt hvor dette er. Der velger du Formater minnekortet fra menyen. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Han skulle formatere telfonminnet da Gi meg 5 min så skal jeg fortelle deg hvordan Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvis du skal formatere telefonminet tast *#7370# funker på 6600 regner med at det funker på 7610 også. Symbian begge deler mener jeg. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nå fant jeg det ut igjen For å formatere hele mobilen, slå den av og trykk og hold: Grønn knapp, 3-tasten, og *-tasten. Mens du holder dette inne skrur du på telefonen. Men husk... du mister ALT Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nå fant jeg det ut igjen For å formatere hele mobilen, slå den av og trykk og hold: Grønn knapp, 3-tasten, og *-tasten. Mens du holder dette inne skrur du på telefonen. Men husk... du mister ALT Er ikke det for N6600? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 For symbian telefoner. Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) takker...! men forsvinner alle programmer som følger med mobilen når du formaterer telefonminnet? som for eks. video editor, real player, opera, lommebok,de orginale themes-ene, print osv....? Noen som har formatert telefonen før? Hva har du igjen på mobilen når du formaterer? Endret 22. desember 2004 av Shar9 Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hva som forsvinner kommer ann på hvor det er innstalert (tlf/minnekort). Bruk FExplorer til å sjekke om det ligger på minnekortet eller i telefonminne. Ta en fullstendig backup av hele telefonen før du formaterer den slik at hvis du "angrer" så kan du legge alt inn igjen. Små programmer, konverter,themes, lommebok osv ligger i telefonminnet og blir værende igjen. Opera, realplayer osv ligger stort sett på minnekortet og blir ikke slettet av at du formaterer telefonminnet. Kort fortalt telefonen blir slik den var da den var ny. Dvs så lenge du IKKE formaterer minnekortet. Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Hva som forsvinner kommer ann på hvor det er innstalert (tlf/minnekort). Bruk FExplorer til å sjekke om det ligger på minnekortet eller i telefonminne. Ta en fullstendig backup av hele telefonen før du formaterer den slik at hvis du "angrer" så kan du legge alt inn igjen. Små programmer, konverter,themes, lommebok osv ligger i telefonminnet og blir værende igjen. Opera, realplayer osv ligger stort sett på minnekortet og blir ikke slettet av at du formaterer telefonminnet. Kort fortalt telefonen blir slik den var da den var ny. Dvs så lenge du IKKE formaterer minnekortet. Takker men hvor kan jeg få tak i FExplorer? Endret 22. desember 2004 av Shar9 Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Google er som alltid hjelpsom. Og hvilken nydelig side den fant, en riktig designperle. http://users.skynet.be/domi/download.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå