PowerZone Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg har et Audigy2 Platinium lydkort (det som gar 5 1/4 frontpanel) Problemet er at jeg nettop har bytta tower, fra hvitt til svart/sølv og jeg syns ikke den hvite fronten på Audigy2 passer helt inn.... Har noen sett Audigy2 i svart utførelse evt. om det er mulig å kjøpe løs front? Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 nope men du kan jo skru den opp lakkere den vis du orker og tørr! Lenke til kommentar
PowerZone Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Har tenkt tanken selv, men jeg syns det blit noe dumt når all info/tegn, osv forsvinner. Det blir jo mer jobb en morro hvis man skal lage ny front. Lenke til kommentar
avalencia Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Sjekk creative sin hjemmeside, har sett at det er mulig å få kjøpt løse fronter i svart eller hvit. Edit: Her er link: http://us.creative.com/products/product.as...y=16&product=82 Endret 22. desember 2004 av avalencia Lenke til kommentar
PowerZone Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Takk for tipset Avalencia. Har lagt inn bestilling Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har tenkt tanken selv, men jeg syns det blit noe dumt når all info/tegn, osv forsvinner.Det blir jo mer jobb en morro hvis man skal lage ny front. Det er jo bare at du gjør det ordentlig, så har du alle tegnene der Lenke til kommentar
PowerZone Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 LenniZ: Hvis du mener at man kan lakkere en front uten at tegnene forsvinner så syns jeg du skal lære bort dette. Jeg syns det høres umulig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå