Andreaz_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Plast tre er ut da... (bare trehundretusen som kjøpte det i år... argh... *hate plastikktre*) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Edelgran er teh skit. Yup. :-) Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 *hate plastikktre* Plastikktre Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg vil ha juletre ! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg vil ha juletre ! Ubekreftet leveringsdato ? ja ja, er 22/12 i dag så er vel kanskje på tide og få noen inn? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 så bra, juletre worklog. update snart eller?? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 UPPDATE!! det tok sin tid men dat ble da uppdate klarte ikke å finne på så mye tøff pynt da det ble il wonderbaum, lys og glitter. dette er julepynten jeg hadde begynt å ta på lysene, disse lysene er de værste jeg noen gang har vært borti. det er ca.4cm mellom hvert lys som resulterer i at det kommer 6 [!] lys på den første grinen om jeg skulle feste de. jeg måtte simpeltenn bare "kaste" de rundt og bare et fåtall av de 40 er festet, da har jeg tredd på wonderbaumen som ekstra pynt ville pappen mx1000 kom i gjøre susen. her ser du de. GOD JUL!! treet vart litt stort, det ser mye mindre ut utendørs. jaja jeg får prøve bedre neste år. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Du har skaffet deg et stygt juletre. Buu! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 wounder baum :!: så jævli bra :!: . likte juletrefoten også Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Du kunnne ikke tenke deg å ha litt redbull i den boksen og da? Som en liten prikk over i'en Se om treet vokser seg stort og flott? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Du kunnne ikke tenke deg å ha litt redbull i den boksen og da? Som en liten prikk over i'en Se om treet vokser seg stort og flott? HAHAHAHA!!! =p Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Du kunnne ikke tenke deg å ha litt redbull i den boksen og da? Som en liten prikk over i'en Se om treet vokser seg stort og flott? (det er forresten ikke red bull men red bat) kanskje treet blir hyper og det tar jeg ikke sjansen på Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hehe... et mesterverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå