Heatsink Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) i et hav av workloggs og etter alt for mye vassing i søppleforumet kommer jeg nå med denne workloggen av juletreeet mitt. ville ha et juletre på rommet mit men ville ikke ha et i plast, det måtte jo heller ikke være så stort. jeg hadde heller ingen juletrefot og jeg har ingen pynt utenom wonderbaum. da tar jeg saken i egene hender; begynte med å labbe rundt i skogen sent på kvelden i jakten på et juletre. da var iskalde jeg og juleteeet hjemme i kjelleren en energidrikkboks, litt superlim og en bit laminatgulv fikk vel gjøre susen som juletefot Stort Bilde laminat kappet.først måtte hullet i boksen bli litt større så juletrestammen kune komme oppi hullet ferdig, klar for å limes. boks limt som en iste finish vil jeg spraye deler av foten, spraya mens jeg "snurra" foten for å gi en kul effekt. fornøyd Stort Bilde jultre plassert i foten, det står faktisk støtt Stort Bilde juletreet får sin førsta vanning. jeg er sålangt fornøyde med juletrefoten og med juletreet. kommer med uppdate sener med min oppfinnsome pynt og lys osv. alle kommentarrer tas imot med takk Endret 24. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Haha.... denne workloggen var morsom... Bra jobbet... Står det seriøst støt? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Dritbra TrulZern. :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ser grei ut den der ja. Den står vel litt naken så du må kle på den med litt lys og sånt. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nå kom jeg virkelig i julestemmning Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ser grei ut den der ja. Den står vel litt naken så du må kle på den med litt lys og sånt. Det gjøres vel på lille julaften? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Pent arbeid... Jeg fikk lyst på et eget, plasttre er noe drit. Ekte juletre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vanlig juletre er så stygt. Prøv å skaff dere furu (grantre det også men bare sånn lange nåler). Ser så utrolig mye bedre ut. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Selv skal eg kjøpe dansk edelgran idag. De dauer ikke så fort som norske trær faktisk og er finere syns eg. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vanlig juletre er så stygt. Prøv å skaff dere furu (grantre det også men bare sånn lange nåler). Ser så utrolig mye bedre ut. positiv-trollet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 jeg gir faen i hele treet , vil jeg se fine trær kan jeg ta meg turen til skogs eller bare finne et bilde nice logg da Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 *Takke seg til platikkgrana si* Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Juletre i redbull bokz. Kult. :-D Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Edelgran er teh skit. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Genial Worklog Skal du ha katoder og plexiglass? Nei.. tror jeg holder med til plasttreet mitt i år jeg... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Tøft. Vi vil ha neon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå