Pixi Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har merka at min lader ikke piper så forferdelig når den faktisk lader. Det er først når telefonen er ferdigladet at de virkelig høye og irriterende lydene kommer Samma her.... Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er en slik ulyd på laderen som kom med min 6230, men den tilsynelatende helt like laderen som fulgte med min gamle 6100, er helt stille. Så jeg bruker den isteden. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) jeg hadde en N6230 en gang og laderen holdt jo helt kjeft Endret 22. desember 2004 av kvakkster Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 men, med alle tilfellene her, er det hurtigladerene som er problemet? Lenke til kommentar
Gandie Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er helt klart hurtigladeren som er synderen, har selv 2 hurtigladere og 5 gamle treige. Hurtigladerne piper, men ikke de andre. Løsningen er at jeg bruker gammel på soverommet når jeg trenger å lade over natta, og hurtiglader på kontoret.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå