Gå til innhold

Høyfrekvent, irriterende lyd fra Nokia lader!

jendor

Anbefalte innlegg

Når jeg gikk og la meg i går kveld, så la jeg merke til en høyfrekvent, irriterende pipende lyd. En sånn lyd man blir skikkelig gal av hvis man hører på den i mer enn 1 minutt. Jeg tenkte ikke noe mer over det enn at jeg trodde det var kjøleskapet som lagde lyden, og gikk til sengs.

Når jeg så sto opp i dag tidlig, la jeg merke til den samme irriterende lyden... gikk inn på kjøkkenet for å finne synderen, men der var det dørgende stille... gikk ut i stua igjen - og der var lyden!

Tenkte kanskje det kunne være harddisken på laptopen min som sto og spant, men den lå jo pent lukket igjen, og med alle lysdioder slukket... en nærmere lyttetest fastslo at det ikke var den som var synderen heller..

Så tenkte jeg det var TV'en - men den skrur jeg jo alltid av med av/på knappen.. ingen lyd fra den heller.. så spisset jeg ørene skikkelig - fikk sånne Arwen-ører nesten - og prøvde å gå etter lyden. Lyttet meg frem til en skjøtekontakt med 4 kontakter i, og der satt laderen til 6600'en min, og dama sin SX1, samt ledningen til strømforsyningen til laptopen, pluss no' julelysfjas.

Napper ut en etter en, og finner så ut at det er Nokia-laderen som står og piper!! "Irriterende småjævelfaenladerdrittopplegg!", tenker jeg, og ser for meg reklamasjon og ukesvis uten lader... noen som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har aldri merket det før, men nå kommer jeg vel til å høre det hver eneste irriterende lade-natt.

Dere har ødelagt min nattesøvn :(

Dagens gode gjerning... :innocent:

Neida.. men seriøst, det er fler som har samme problemet? Den lyden er vanvittig irriterende - men tydeligvis ingen muligheter for ny lader, om den lyden er vanlig? Kan nemlig ikke si jeg har lagt merke til den, og jeg har hatt laderen og tilhørende telefon siden slutten av januar....

Lenke til kommentar
Det er det jeg sier altså: Ericsson! :w00t:

fint at du bidrar til å holde denne diskusjoen seriøs..

Selv har jeg 7 ladere til nokia, derav 2 ladere til 6230 og 2 til 6310, diette er hurtigladere. De siste 3 er av den gamle "trege" sorten.

Ingen av disse hyler.

Det jeg ville ha gjort er å gådd tilbake til butikken å fårr ny lader..

Lenke til kommentar

6600 laderen min begynte med denne lyden for 3 dager siden (hatt den siden januar) Jeg vat at den ikke har vært der før, for jeg har laderen på soverommet. Sinnsykt irriterende. I og med at jeg bruker telefonen som vekkerklokke så er jeg litt avhengig av å ha den ved senga også.

Må vel på clasern og kjøpe meg en vekkeklokke tror jeg

Lenke til kommentar

Har merka at min lader ikke piper så forferdelig når den faktisk lader. Det er først når telefonen er ferdigladet at de virkelig høye og irriterende lydene kommer :thumbdown: Jeg pleier å sette telefonen til lading på ettermiddagen sånn at den er ferdig til jeg skal sove, så slipper jeg å høre pipingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...