olokai Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei. Har softmodda' mitt asus v9999 til 16 pipes. Kortet funker fint i gamle spill (dx8) som call of duty, mens i nyere spill som hl2, riddick for jeg artifacts.. Tror det har noe med shade teknologien i nyere spill (dx9).. Kortet er ikke overklokket. Bruker 6.6.9.3 orginale nvidia drivere. anyone? thnx Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Du kan jo alltids prøve å laste ned nyere drivere da Tror du må hade nyeste for å kjøre HL2 skjønner du... Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Olokai: Ble det greit med nye drivere eller?? vurderer og kjøpe samme kort... men hvis det ikke kan softmoddes går jeg for et dyrere, med samme specs. Lenke til kommentar
olokai Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Nei, ble ikke noe bedre med nye drivere. Artifacts gjelder kun for skygger i nyere spill. Utrolig irriterende..! Ellers er alt som det skal og ytelsen har gått opp som forventet. Kjøp heller et annet kort. Dårlige overklokkingegenskeper har dette kortet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå