Miniguru Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har søkt og letet for å finne igjen en film jeg så på 90-tallet. tror filmen ble utgit i 80' eller 90' åra. Filmen handler om tre "marshall's" som ble drept,dvs den ene overtok som Marshall da den andre plutselig forsvant. Til slutt lyktes det å finne parsonen som hadde tatt livet av og gravd ned disse gjennom et helt liv. Sorry, er litt vanskelig å forklare, men har du sett denne filmen og vet hva orginaltittelen var? Evt hvem som spilte i filmen? Mvh Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Tror jeg har sett den, men har problemer med å huske detaljene... Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Tror det kan være denne: Chiefs fra 1983. Mange gode skuespillere. Husker at jeg leide den på video for mange år siden. Bra film/mini serie. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Ahhh. Takker så mye Cremaster!!! Chiefs var det. Klarte ikke å huske navnet om det smalt selv. Da er det bare for meg å lete hvor jeg kan få tak i den Mvh Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=111267 40 kroner gitt Hehe var vel og merke ikke på lager, men går jo an å legge inn en bestilling for det. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Da er den bestilt! 89,- på DVDhuset.no. Tenkte det var greiere siden det er i Norge! Tusen takk for hjelpen Lord Hassan!! God Jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå