Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Historien min begynner for en stund siden,,,har en pc på 800hz, 512sdram, godt skjermkort med 128ram og en 45 gigs harddisk some er delt i c: og d:,,,c: med 6gig og d: med resten...så kom det en dag hvor jeg fant ut at jeg skulle oppdatere driverne på pcen,,, så,,,jeg lasta noen ned istallerte dem som var følgende,,,nye drivere til chipsetet,,,nye til skjermkortet og dirx9 som skjermkortet mitt visstnok ikke støtta...når jeg skrudde av pcen og på igjen så kom det bare masse farger på skjermen og jeg måtte restarte igjen,,,da gikk jeg in i bios og reboota den...da kom jeg inn i windows men pcen begynte å jobbe fryktelig sent,,,,lagga på cs og veldig enkle spill som red alert2,,,vis jeg spilte på winamp og gikk rundt i mapper samtidig så lagga musikken...så jeg tenkte at formatering var riktig å gjøre så det gjorde jeg men det hjalp ingenting,,,fortsatt like treig...så tenkte jeg at prof hjelp kunne fikse pcen så jeg la den inn til infocare som da ikke fant ut noenting....som jeg måtte betale 500spenn for,,,ganske ergelig...nå er det eneste jeg kan bruke pcen til musikk...nå lurer jeg på om noen der ute kan ha noen ide om hva som er galt,,,da hadde jeg blitt veldig takknemlig i så fall Lenke til kommentar
omegaV8 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Har du win-XP Endret 21. desember 2004 av omegaV8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ja,,jeg har winxp home Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ser ut til at du har fått komma viruset ,,,, ,,,, Har du sett på taskmanageren om CPU kjører bånn gass når du er i windows? Isåfall, hvilken prosess bruker mye maskinkraft? Er maskinen overklokket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 nei, pcen er ikke overklokket, og ja cpuen kjører på fullt hele tiden. starter jeg Winamp og spiller musikk så tar det nesten all cpu og hvis jeg går rundt i mapper samtidig går cpuen til 100prosent og musikken hakker...kan cpuen være ødelagt? Lenke til kommentar
hart Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nå skal normalt ikke dette skje under en driveroppdatering, men du kan sjekke at alle diskene dine står satt til DMA og ikke PIO. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ja, skal prøve på det. noen andre forslag? Lenke til kommentar
hart Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 .så tenkte jeg at prof hjelp kunne fikse pcen så jeg la den inn til infocare som da ikke fant ut noenting....som jeg måtte betale 500spenn for,,,ganske ergelig...nå er det eneste jeg kan bruke pcen til musikk... Om du finner noe galt så burde du forsøke å finne datoene (filer, uautoriserte installasjoner, spyware, virus, cookies etc) på det som forårsaker problemet og dokumentere det godt og klage til Infocare, evt få pengene tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ja, det skal jeg gjøre, vis jeg finner noe galt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 flere tips, vis det er et komponent som er gåent hvilket er det sannsynligvis da?hva forusaker dette? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Personlig hadde jeg reinstalert windows, så hadde du vært kvitt problemet. Det er jeg 95% sikker på. Virker ikke som om det er noe hardwareproblem utfra problemstillingen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 men det har jeg faktisk prøvd på og det funka dårlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 kan kanskje skjermkortet mitt være ødelagt da kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå