Pp-Vlad^ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Jeg, har en MX500 mus som tydeligvis ikke vil virke lengre. Kjøpt i April 2004. Den er veldig fint behandlet (Jentekjørt som de ville sagt om scootere);p ehm.. og den har jo ledning, så batterier er det ikke selv jeg er så smart Men det som er litt rart er at den oppfører seg som om den skulle hatt lavt batteri nivå.. lite strøm med andre ord. På sjermen stopper pekeren helt opp.. Og under musa blinker laseren som bare det, i gjevnt tempo.. og så lenge den blinker kan jeg ikke gjøre noe. Ledningen er helt fin og uskadd, andre enden som skal inn i PC'en er også fin, ingen bøyde pinner. Og hvis jeg prøver å sette den i USB vil den fortsatt bare blinke. Og det er jo ikke så veldig trivlig er det? Et "diskotek" med 1 flashing red light Noen som har en liiiten anelse om hva jeg skal gjøre? Bare skriv... Lurer på om jeg bør sende den tilbake til hvor jeg bestilte den da.. Endret 21. desember 2004 av Pp-Vlad^ Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Logiech mus har lang garanti fra produsenten... Du får lett en erstatning fra Logitech om ikke butikken vil ordne opp i det. Men sjekk først at det er musen og ikke drivere som forårsaker problemene. Å prøve den på en annen maskin f.eks. hadde vært lurt. -Stigma Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Høres ut som produktfeil. Prøv først på en annen maskin om du har muligheten, og send den tilbake om den ikke funker der heller. Lenke til kommentar
pev Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ikke skru opp skruene under der hvertfall Da tror jeg du mister garantien. Tips til MX500: Fjern loddet inni musen så blir den mye lettere og bedre å spille med! (synes jeg hvertfall). Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 eg hadde ikke fjerna loddet hadde eg vert deg, eg gjor det og no jukser den når eg spiller cs (1.6) den er sikkert blitt statisk, men no har eg en grunn til og kjøpe meg ny da =D Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg tipper ledningen har fått et brudd akkurat der den går inn i musen. Akkurat der blir ledningen ofte bøyd, og etter en stund blir det brudd. Har hatt flere mus dette har skjedd på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå