Gå til innhold

Jeg får billig skjermkort. Hva skal jeg gjøre?

Sjefern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tsja, for å utnytte det nye kortet, så er det tross alt ikke mer enn ca en tusenlapp i nytt hovedkort du trenger. Alt annet kan du bare dra med deg videre fra det "gamle" systemet.

x800XT er nok litt raskere en 6800GT, men ikke så mye. DU kan sikkert få noe for ditt gamle HK på bruktmarkedet også.

-Stigma

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
Skjønner at det høres litt merkelig ut. Men dere kjenner ikke denne personen. Han gir litt f... og han har egentlig penger nok. Når han sier at han har kjøpt feil så har han det. Han har allerede kjøpt et annet 800xt agp.

Kjenner til denne typen rich-son-of-a-b*tches som rutter med litt for mye gryn. Be om pengene isteden og la han selge kortet. Er nok best for begge det..

edit: Tips han om hvor mye kortet faktisk er verdt. Når han er informert om saken så har iallefall du gjort ditt. Best samvittighet o.l og leder til et ærlig og godt vennskap. Det er alltid det viktigste!

Om han velger å gi deg pengene for kortet i ettertid er selvfølgelig en annen diskusjon ;)

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
Det smarteste er bare å ta imot kortet for å så selge det videre for en god sum

Anbefaler jeg ikke. Iallefall ikke før innehaveren er kjent med hvor mye det er verdt og han evnt. godkjenner/underkjenner det.

Lenke til kommentar

Maskina som du har i dag er vel mer enn grei nok, så hvis du trenger penga, tar du i mot kortet, og selger det videre for 2500,- ++.

Om du ønsker å oppgradere er det vel bare å selge dagens HK+CPU for en tusenlapp og dagens skjermkort for rundt 2500,-. Da burde du ha penger nok til å kjøpe et Nforce 4 939 HK og en AMD64 3200+

R.

Endret av Plukkern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...