un0kai Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hmm, skjønner ikke hvorfor folk hele tiden reagerer på logiske brister og mangel på troverdighet i underholdningsfilmer som The Core og The day after tomorrow? Det er enkel underholdning for helvete! (dårlig sådan, men det har ingenting med logiske brister å gjøre, The Matrix; hello!!!) ;p det finnes da ingen logiske brster i matrix (seriøst) da allt har en meget god forklaring, og for allt du vet så kan det jo faktisk stemme (noe jeg selfølgeli tviler på ) men når ting blir urealistisk uten en orntli forklarin, da vert eg arg... the core og day after tomorrow er jo makkverk... Med all respekt for George Lucas og Star Wars filmene er jeg litt redd for at den kommende filmen: Revenge of the Sith kan bli en liten flopp. Om du tar 2'ern til betraktning. Alle er enige i at SW 4-6 er geniale. A new hope er best av dem Mange mener 1'ern var bra/ok Mange mener 2'ern var en flopp. Ser dere den dalendee kurven her? Men for all del, Revenge of the Sith kan bli en suksess, noe jeg håper. men så si at det er en film man nå se før man dør er litt drøyt ennå... Skriv heller at man må se alle 6 og ta det som en film.... Hvordan går det ann å mene at 1ern er bedre enn 2ern (misforstå meg rett; ingen er serlig gode, men 1ern og jar jar bings må jo være produktet av george lucas' onde tvillingbror) 1. Dune Dune? Er ikke det en serie? Eller er det kanskje en film-serie? Eller er det en film som senere er blitt til en serie, som jeg har sett? Film -> Serie -> Dataspill. Fantastisk film laget av David Lynch. Absolutt verdt å få med seg! er jo orginalt en bok skrevet av Frank Herbert (som jeg ikke har problemer med å geni erklære )kansje tidenes beste bøker.... Meget intelligent skrevet... Min liste: (ingen rekkefølge egentli) Fight Club The Rules of Attraction (kongefilm, også er jeg litt småforelska i Shannyn Sossamon ) Pulp Fiction Das Boot Matrix også må jeg ha med Animatrix som er den filmen som har forandret livet mitt mest av alle... Endret 17. januar 2005 av un0kai Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Fear and Loathing in las vegas Fear and Loathing in las vegas Fear and Loathing in las vegas Fear and Loathing in las vegas Fear and Loathing in las vegas siden ingen nevnte dette mesterverket ville jeg legge litt xstra trøkk på at den filmen MÅ ses!! Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Fight Club American History X -MUST!! Dune -vakker blå øye er også MUST!! SW- 1-6 LoTR Harry Potter-1-8 Matrix/Animatrix Royale battle -NICE FILM, helt sjuk film Ben Hur Final Fantasy VII Advent Children Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 unnskyld at jeg avbryter, men noen må få sjekket hodet sitt (Royal battle!!!). Må si jeg gjerne kunne dødd uten å ha sett mange av de filmene her. Men selvfølgelig smaken er som baken, todelt og mye dritt imellom. kan jo komme med en kjapp liste over filmer jeg synes er bra. ondskapen (ja den svenske hvis dere lurer) The green mile Chocolate (jentefilm men jeg likte den jeg) the shawshank redemption (ble det stavet riktig?) Forrest Gump Des, out (Nei, pokker det var en annen det) Lenke til kommentar
ingerjohannes Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 mange gode forslag her altså, men smaken er som baken... 1. matrix trilogien, se den flere ganger 2. seven 3. sunset blvd. 4. gufaren trilogien 5. kiss kiss bang bang ellers bør du se the usual suspects, man with a moviecamera, metropolis, kill bill filmene osv osv... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 unnskyld at jeg avbryter, men noen må få sjekket hodet sitt (Royal battle!). 3531294[/snapback] Tenker du på Battle Royale? Den er på min topp5 liste. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Tja,Jeg må si: The Big Lebowski Pulp Fiction American history x Gudfaren trilogien Swordfish Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 2Fast2Furious King Arthur xXx Van Helsing Miss Undercover 2 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 - Braveheart - Star Trek: The Motion Picture - Aliens - Star Wars IV - Jurassic Park ... uten tvil de største filmopplevelsene jeg har hatt gjennom mitt liv av ikke veldig åpenbare grunner. Alle sammen har en spesiell historie for min del, men de skal jeg ikke dele her av den enkle grunn at dere gir faen. Men det var mine 5 iallefall. Hehe! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 The Matrix (Ener'n) LOTR Trilogien (Regner den som en ) Star Wars Ep IV V & VI (Regner den som en og jeg ) Jurassic Park (Ener'n) The Constant Gardener Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 2Fast2FuriousKing Arthur xXx Van Helsing Miss Undercover 2 7109089[/snapback] Haha, der fikk jeg meg en god latter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Utrolig at ingen har nevnt Dark City! Edit: Eller Bringing out the dead Endret 21. oktober 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Pulp Fiction Saving Private Ryan Braveheart Snatch Der Untergang Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 1. House 1 2. House 2 3. House 3 4. Darkhunters 5. Godzilla Todespranke Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 1. House 12. House 2 3. House 3 4. Darkhunters 5. Godzilla Todespranke 7126715[/snapback] My man, my man. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Alice in Wonderland Evil Dead 2 The Raven Metropolis Ghost in the Shell 1 og 2 Lenke til kommentar
hightow Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Get Shorty Once Were Warriors Dark City Crash Cinema Paradiso Endret 7. november 2006 av hightow Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 1.Leon 2.braveheart 3.live and let die-James Bond 4.LOTR 5.Dum og dummere Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ikke min personlige topp fem, da jeg ikke er i stand til å vurdere hva min topp 5 egentlig er. Alt for mye bra å velge mellom. Men her er iaf. noen filmer man burde se en eller annen gang. 1. Bin-jip (3-iron, Tomme Hus) 2. Brotherhood of War 3. Goodfellas 4.Spring, Summer, Fall, Winter and Spring (Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom) 5. The Shawshank Redemption Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tilfeldig rekkefølge: - A Clockwork Orange - Requiem for a Dream - Taxi Driver - The Great Dictator - Monty Python and the Holy Grail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg