Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 The Day after tomorrow: Latterlig dårlig film som ikke tar for seg en dritt av hva som er aktuelt. For ikke å nevne at den ikkeholder en hel haug av logiske brister. Nei, et helikopter i lufta vil ikke plutselig fryse og falle til jorda fordi det er kaldt. Er motoren først i gang, fryser den ikke sånn uten videre. Fixed. Skal vi ramse opp alt som var ille med den filmen, eller skal vi si oss enig i at den er latterlig og bare være ferdig med saken? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 I want to bash. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 The Day after tomorrow: Latterlig dårlig film som ikke tar for seg en dritt av hva som er aktuelt. For ikke å nevne at den ikkeholder en hel haug av logiske brister. Nei, et helikopter i lufta vil ikke plutselig fryse og falle til jorda fordi det er kaldt. Er motoren først i gang, fryser den ikke sånn uten videre. Fixed. Skal vi ramse opp alt som var ille med den filmen, eller skal vi si oss enig i at den er latterlig og bare være ferdig med saken? støttes Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 I want to bash. Det skal du få lov til, men da må du ikke bare legge til én ting og kalle posten min for fikset. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hmm, skjønner ikke hvorfor folk hele tiden reagerer på logiske brister og mangel på troverdighet i underholdningsfilmer som The Core og The day after tomorrow? Det er enkel underholdning for helvete! (dårlig sådan, men det har ingenting med logiske brister å gjøre, The Matrix; hello!!!) ;p Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det var du som kalte den "aktuell". Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 The day after tomorrow.Enkel underholdnig for enkle mennesker. Maken til påkostet møkkafilm skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 The day after tomorrow.Enkel underholdnig for enkle mennesker.Maken til påkostet møkkafilm skal man lete lenge etter. Ikke så veldig lenge: Waterworld. Verdens dyreste film da den kom. Og enda et par hakk verre enn The Day After Tomorrow Nei, et helikopter i lufta vil ikke plutselig fryse og falle til jorda fordi det er kaldt. Er motoren først i gang, fryser den ikke sånn uten videre. Det var drivstofftilførselen som frøys igjen. Nei, jeg vet ikke hvilket frysepunkt helikopterdrivstoff har. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Logiske brister er grunnen til at jeg ser film. S, Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Logiske brister er grunnen til at jeg ser film. S, :S Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hmm, gidder ikke rangere dem... The girl next door The ring Super troopers Wrong turn One missed call Kommer sikkert noen andre snart... Lenke til kommentar
neb Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) 1. Requiem for a dream 2. A clockwork orange 3. LOTR triologien, hvis man liker fantasy.. 4. Good fellas 5. Pulp Fiction Endret 23. desember 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har alltid elsket Ringenes herre trilogien og Gladiator. Das Boot er en veldig god ubåt-film fra 2. verdenskrig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det var du som kalte den "aktuell". Jupp, den tar for seg et meget aktuelt tema, nemlig klimaet og vår påvirkning på det. Hvordan gjennomføringen er derimot. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Dum og dummere Undercover brother Pulp fiction det var tre Lenke til kommentar
mHazziv Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 apocalypse now redux gudfaren I gudfaren II brazil the shining urangert rekkefølge. det eneste er vel at det lønner seg å se gudfaren I før gudfaren II... Lenke til kommentar
snap79 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 1. Nådeløse menn (utrolig at ingen har nevnt denne før "#¤&¤"/%#&) 2. Lock Stock and Two smoking barrels 3. The Matrix 4. Fluens herre 5. Me, myself and irene Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 1. Nådeløse menn (utrolig at ingen har nevnt denne før Jeg var nær ved, men valgt The Good, The Bad and The Ugly i stedet for. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Fortsatt ingen som har komt med noen gode julefilmer... Min julefimliste. Alene Hjemme Filmene Richy rich 3 Nøtter til askepott Jule stjernen Merry Christmas everyone Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 3 nøtter til Askepott er da bra. En film som beviser at man kan lage store filmer med planøkonomi og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg