pr0xy H4xx0r Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 fyflate så dårlig "Alexander" er, dårligaste filmen eg noen gang har sitt. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 12 Monkeys En eller annen av Akiro Kurosawa A Beautifull Mind Reservoir Dogs Og til slutt: Chronicles of Riddick (ikke at det er en bra film, tvert imot, men jeg har ALDRI sett en mer underholdene film noensinne! Foresten, er King Arthur bra? Vurderer å leie den i dag! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det bør jo være fem forskjellige filmer, og filmer som er noe ekstra. 1. Ringenes Herre trilogien 2. Alien og Aliens (teller som én ) 3. 6th Sense 4. Bladerunner 5. The Good, The Bad and The Ugly Ok, det ble to Sci-Fi. Men ganske forskjellige Sci-Fi. Og Alien/Aliens byr på skrekk/monster også... Vanskelig å velge bare fem. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Her er min liste over filmer man må se før man dør : Film 1 - Ringenes Herre Triologien ( Sier den teller som 1) Film 2 - King Arthur Film 3 - Kill Bill 1 Film 4 - Resident Evil Film 5 - Gladiator Dette er fem filmer jeg synes er verdt og se. Ganske stort sprang mellom filmer man må se før en dør, og filmer det er verdt å se, eller hva? King Arthur og Resident evil er forresten to filmer som ikke er verdt å se. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) 1. Snatch 2. Gladiator 3. American History X 4. Forrest Gump 5. Frihetens Regn Endret 4. januar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Får vel prøve å lage en liste over filmer som ikke har dukket opp her: 1. From dusk till Dawn 2. Quiz Show 3. The Good Will Hunting 4. Love Actually 5. What's eating Gillbert Grape(så ser dere hvor dyktig Leo egentlig er) Lenke til kommentar
GBD Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) 5 filmer du må se før du dør som begynner med "The" : 1. The Matrix (IKKE se 2'ern og 3'ern hvis du vil ha en god story..) 2. The Shawshank Redemtion 3. The Pianist 4. The Last Samurai 5. The Lord of the Rings ( alle sammen) evt. The Rock..... Endret 22. desember 2004 av gaute/NeO^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg er enda ganske ung, og har derfor ikke veldig mye erfaring på nakken. Dette er filmer jeg kommer på som jeg syns man bør se før man dør. Rocky Ringenes Herre Gladiator Heat The Matrix Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 rocky filmene er jo ganske brae da, spesielt 4`en den er best Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 1. The day after tomorrow 2. The core 3. The ring 4. Troy 5. Hele førbannade Futurama sesongene Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 kan anbefale "Hellboy", så den nettopp, den var knall bra synest eg i hvertfall Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 1. The day after tomorrow2. The core 3. The ring 4. Troy 5. Hele førbannade Futurama sesongene :!: Hva sier dere, går denne rett i Gulltråd-forumet eller? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ja! 1 futurama sesong, er ikke en film da! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 1. The day after tomorrow2. The core 3. The ring 4. Troy 5. Hele førbannade Futurama sesongene :!: Hva sier dere, går denne rett i Gulltråd-forumet eller? Vel. Let me recap; The Day after tomorrow: Tar for seg en aktuell problematikk. Fryktelig dårlig gjennomført. The Core: Kongefilm! Absolutt verdt å se! The Ring: Fin å skremme dama med. Troy: Sterke menn i minimalt med klær. *grrr* Futurama: Greit nok, men ingen Simpsons eller enda bedre Family Guy. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 The Day After Tomorrow er den værste søppelhaugen av en film jeg har sett, og da er både Zoolander og Nerdenes Hevn (I og II) tatt med i beregninga. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 1. Seven Samurai aka Shichinin no samurai 2. The Good, the Bad and the Ugly aka Il Buono, il Brutto, il Cattivo 3. Pulp Fiction 4. Lock, Stock and two Smoking Barrels 5. Braindead (har du ikke sett denne før du dør, var ikke livet ditt verdt å leve ) Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Gladiator. Matrix filmene Dawn of the Dead Euro Trip Dude Where's My Car Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ElefantmannenMemento Apocalypse Now A Clockwork Orange Reservoir Dogs Skjedde med 2001 da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 The Day after tomorrow: Latterlig dårlig film som ikke tar for seg noenting da den komprimerer noe som vil skje utover de neste 500 årene inn i 2 uker. The Core: Låtterlig dårlig, tragisk urealistisk, patetisk utført (jeg kan fortsette...) The Ring: Kveppe-skummel, men nødvendig? Troy: Fjortiss-søppel Futurama: Ikke en film. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 The Day after tomorrow: Latterlig dårlig film som ikke tar for seg en dritt av hva som er aktuelt. For ikke å nevne at den ikkeholder en hel haug av logiske brister. Nei, et helikopter i lufta vil ikke plutselig fryse og falle til jorda fordi det er kaldt. Er motoren først i gang, fryser den ikke sånn uten videre. Fixed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg