mr_menace Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) okey jeg har tenkt og kjøpe dette skjermkortet (har tenkt å overklokke det) og jeg lurer da på om jeg trenger ny strømforsyning (den gamle følgte med et bill high tower Aopen kabinett) i tilfelle jeg må det lurte jeg på om denne er saftig nok (i tillegg hadde det vært greit å vite om den blir veldig varm ) hvis ikke kan dere gjerne anbefale noen Endret 21. desember 2004 av mr_menace Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 ehm... hjelp Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12444 Kjøp den. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Enig med ahpadt, kjøp den som er i julekalenderen i dag.. Den er utrolig god1 Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) ja men har ikke tenkt å kjøpe før jeg vet om den gamle ikke er god nok dessuten får jeg 1000kr. i måneden, (videregående skole) Endret 23. desember 2004 av mr_menace Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ja men har ikke tenkt å kjøpe før jeg vet om den gamle ikke er god nokdessuten får jeg 1000kr. i måneden, (videregående skole) Jeg regner vel faktisk med at den PSU-en du har nå vil holde. Sry at jeg posta den linken.. Leste ikke godt nok. Prøv ihvertfall den du har nå, og om PC-en restarter eller ikke vil starte opp i det hele tatt så får du få tak i en ny en, selv om det ikke er så veldig sannsynlig fordi den NorthQ-en der er veldig bra. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 blir litt vanskelig å si om den holder når du sier lite om resten av hva du har i systemet. Har du 100 disker holder det ikke.... (duh) kan med 99% sikkerhet si at det holder. Gjør det ahpadt sier. Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 okey her ble det mye surr. Jeg har IKKE north-q psu-en jeg lurte på om den gamle som følgte med et AOPEN kabinett var bra nok, hvis ikke ville jeg vite om north-q PSU-en var god nok i Tilfelle den jeg hadde fra før av var for dårlig. jeg har 2 harddisker 1. stk samsung 266mhz 512mb ram resten sår i signaturen Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) det står ikke noe om hvor kraftig den er. vet noen noe om hvor lenge det tilbudet varer Endret 23. desember 2004 av mr_menace Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 vet noen noe om hvor lenge det tilbudet varer OIOI!! Du må kjappa på, fordi tilbudet varer ut dagen. GOGOGOGOO! Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 gjetta det har ikke penger nå heller. (for sent nå uansett) Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) OK... Drit i hele greia og svar på en ting: Kan noen anbefale en relativt billig (under 1000kr.) strømforsyning, til dette systemet: -p4 S800D E-deluxe hovedkort -3.0 ghz. 800 mhz. minnebuss, prosesser (prescott ) (overklokket til 3,4mhz) -512 mb ram(266mhz.) -Sapphire ATI x800 PRO VIVO AGP 8x (overklokket til XT PE ) hvis det skal være noen andre spørsmål bare si ifra Endret 28. desember 2004 av mr_menace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå