DJMartin Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 I word og sikkert litt flere:ctrl + f Gjør markert tekst fet ctrl + u Gjør markert tekst understreket 6469595[/snapback] Her har du også ctrl+k som da går for kursiv 6469642[/snapback] Jeg visste det var en til Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 jeg har et problm ny laptop. kom ani knapp.. noen taster er blitt til tall. hjelp? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 jeg har et problm ny laptop. kom ani knapp.. noen taster er blitt til tall. hjelp? 6676379[/snapback] du tenker sikkert på FN knappen når du holder inne den så er det noen av tastene som endrer seg, de med litt blått på Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 lol litt flau nå, jeg prøvde alt slags mulig drit men eneste jeg trengte var num lock :S Lenke til kommentar
Minus Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Ctrl+scroll=forover eller bakover i nettleseren, Shift+scroll=endrer skriftstr. Mulig de har blitt nevnt før.. Edit: Alt+0174=® Endret 15. august 2006 av Nakro Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 På min pc fungerer ikke CTRL+ALT+DEL funksjonen. Det fungerte før men den fungerer ikke lenger nå... kan noen si meg hvordan jeg fikser det? Og finnes det en hurtigtast for å løse ut cd-rom?(Min cd-rom knapp har blitt brukket så det er litt irriterenes å må gå inn på "min datamaskin" hver gang. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Edit: Alt+0174=® 6681466[/snapback] kunne vi lagd en liste med alle de? alt+0134 = † alt+0137 = ‰ Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Edit: Alt+0174=® 6681466[/snapback] kunne vi lagd en liste med alle de? alt+0134 = † alt+0137 = ‰ 6971026[/snapback] Er med på den! Hva skal vi med charmap.exe når vi har diskusjon.no? Men en jeg fant for fem minutter siden: ALT+dobbeltklikk = egenskaper for det aktuelle objektet. Fant det ut da jeg skulle inn på mine dokumenter og ikke la merke til at gitarhalsen lente seg på ALT-tasten. Var en smule forvirret et øyeblikk Lenke til kommentar
warpzone Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet om det eksisterer en hurtigtast for maksimerfunksjonen? Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som vet om det eksisterer en hurtigtast for maksimerfunksjonen? Prøvd ALT+Enter/Return? Lenke til kommentar
warpzone Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Funker ikke her. Alt+enter får frem egenskaper på merket fil/mappe. Med Alt Gr+backspace går man opp et nivå, med nytt vindu for hvert steg. Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 I så fall vet jeg bare om ALT+SPACE, og så bla ned til "Maksimer"... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 I Firefox er det en hurtigtast som tar deg til adresselinja, den samme som er F4 i IE. Husker noen hvilken det var? Mener å erindre at det var alt/Ctrl/Shift+en av bokstavene på den nederste linja med B-ene, men finner ikke ut av det. Og hvor finner jeg lista med snarveier i FF? Har lest den en gang! Goscinny Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 I Firefox er det en hurtigtast som tar deg til adresselinja, den samme som er F4 i IE. Husker noen hvilken det var? Mener å erindre at det var alt/Ctrl/Shift+en av bokstavene på den nederste linja med B-ene, men finner ikke ut av det. Og hvor finner jeg lista med snarveier i FF? Har lest den en gang! Goscinny 7053959[/snapback] Jeg vet om tre: F6 ALT+D CTRL+L Lenke til kommentar
knot Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Etter tips fra Pingla fikk jeg hjelp til å endre hva som skjer når du trykker CTRL+ENTER etter å ha skrevet inn noe i adressefeltet i IE. På norsk IE settes inn http://www.EKSEMPEL.no men med engelsk får du bare .com. Dette endres ved å følge denne artikkelen. All cred til Pingla. Forøvrig er Firefox sine funksjoner på dette området milevis foran IE7RC1, og har vært det lenge. Endret 14. oktober 2006 av knot Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 En kamerat kom til å skifte språk ved et uhell, slik at æøå ikke virket. Hva er hurtigtasten for å skifte frem og tilbake mellom det? Kan spare litt tid Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 En kamerat kom til å skifte språk ved et uhell, slik at æøå ikke virket.Hva er hurtigtasten for å skifte frem og tilbake mellom det? Kan spare litt tid 7425717[/snapback] Alt+Shift. Jeg har alltid visst løsningen, men aner ikke hva som gjør at det skifter språk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) En kamerat kom til å skifte språk ved et uhell, slik at æøå ikke virket.Hva er hurtigtasten for å skifte frem og tilbake mellom det? Kan spare litt tid 7425717[/snapback] Alt+Shift. Jeg har alltid visst løsningen, men aner ikke hva som gjør at det skifter språk. 7428497[/snapback] At man kommer borti den uten vilje, kanskje Men takk for hjelpen Endret 5. desember 2006 av Matsemann Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Mine innlegg! *fjorten tegns regel* Endret 2. mars 2007 av LadyKatie Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Burde kanskje lagt til: Win+Tab: For Flip3D i Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå