dysfunctional Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 er det noen som vet hvordan man tar skjermskudd? Print screen Ey, ikke vær frekk a. Har ikke så veldig peil på PC. Men hvor lagres bildene Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Åpne paint og lim inn. Så lagrer du hvor du vil. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Noen som vet om en hurtigtast som erstatter Win-knappen? Ctrl+Esc + E åpner ikke explorer, f.x. Om det finnes (/ kan lages) en slik knapp blir det plustelig aktuelt å vurdere anskaffelse av IBM laptop Lenke til kommentar
slimjim1 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Internet Explorer: SHIFT - <Trykk på link med musen> --> Link åpnes i nytt vindu (Noen som vet om tilsvarende for "Save link as..."??) CTRL + N - Nytt vindu skriv inn adresse i adresselinjen og trykk på CTRL + ENTER IE legger til HTTP:// og .no (dvs standard språk, hvis engelsek .com) eks: programmer(i adresse feltet) + CTRL og ENTER blir http://www.programmer.no Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hva med F11??? den hadde du nok glemt ja Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Må takke trådstarter for WK + D (veit det er ett år siden ) Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 ser at du enda ikke har lagt til f11 så jeg kan jo forklare va som skjer da: F11 - forstørrer vinduet til max, slik at det booker hele skjermen Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 også bør du legge til denne: CTRL + Enter - setter "www." foran og ".no" bak, dette kan kun brukes når du skriver på adresselinjen etter det jeg vet ;P (.no kommer an på maskinens opprinnelse dvs. hvilket land det kommer fra) Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 æsj, jeg får ikke Ctrl+I til å virke (lagre bildet fra Mediaplayer'n). Skal det legge seg et bilde i utklippstavla? Må man pause filmen? Snakker vi forresten windows media player? Har WinXP med WMP9 btw Lenke til kommentar
skromt Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) HOHO eg skal lage en skrivebordsbakgrunn med alle hotkeyene i windows med adobe:P Noen som er med? Endret 3. september 2005 av skromt Lenke til kommentar
POdiUM Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 WK + F4 = Åpne adresselinje WK + F6 = Redigere Adresselinje WK + 1 = Skifte låt i WinAmp Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 WK + F4 = Åpne adresselinjeWK + F6 = Redigere Adresselinje WK + 1 = Skifte låt i WinAmp WK? Lenke til kommentar
Peat Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 WK + F4 = Åpne adresselinjeWK + F6 = Redigere Adresselinje WK + 1 = Skifte låt i WinAmp Det holder bare å trykke F4 og F6 (når man er i Internet Explorer). Og B skifter låt i Winamp... Hvor har du fått WK+1 fra? WK? WK = Windows Knappen (står beskrevet i det første innlegget) -Peat Lenke til kommentar
Ruben-noxicon Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 mange hurtigtaster jeg ikke viste om! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Artig. Mange jeg har lut på lenge, særlig WK+D når jeg er på ting jeg ikke vil at andre skal se () Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det kan jo være nyttig. Mange jeg ikke visste om. Lenke til kommentar
chris Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ctrl + I - Lagre/fange opp bilde av hovedvinduet til Mediaplayer'n (fungerer kun for filmer) Den var veldig fin å kunne, takker. BTW finnes noen hurtigtast for oppretting av en ny mappe? Lenke til kommentar
chris Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 WK + F4 = Åpne adresselinjeWK + F6 = Redigere Adresselinje WK + 1 = Skifte låt i WinAmp Det holder bare å trykke F4 og F6 (når man er i Internet Explorer). Og B skifter låt i Winamp... Hvor har du fått WK+1 fra? 4821220[/snapback] Finnes det en knapp for å skifte låt i winamp når winamp spilles i bakgrunn også, takker var også fint å vite at B skifter sang, men det fungerer bare får winamp er oppe.? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 HOHO eg skal lage en skrivebordsbakgrunn med alle hotkeyene i windows med adobe:P Noen som er med? 4780517[/snapback] post bilde når du er ferdig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå