Sloth_lien Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Her min først side med CSS og PHP.. Har for det meste kopiert sleve oppsettet fra en kamerat, men gjort om på fargene og tilpasset den til meg. Her er hjemmesiden min! Husk at det er første gangen jeg prøver meg på noe slik! Hvordan lager jeg en counter uten masse stygg reklame osv.? Gjerne kommentarer! Vet det er en njubish side, men akk en gang må være den første! Bildene er da i det minste fine! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ikke kjør så store bilder. Lag heller et album med thumbnails. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) 4 4 EDIT: Aaah, der, ja. *grønn farge må vekk *rettskrivning er en fordel Beklager at dette ble såpass kort, men nå er jeg temmelig trøtt. Endret 20. desember 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Veldig kjedlig side! -Fiks fargene.. -Banner.. -Som Rippo sa, lag heller et galleri.. -Litt mer innhold.. Det var alt jeg rakk sånn i farta Endret 21. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Takk for kommentarene! Hvordan lager jeg et slik album da? Hvilke farger synes dere jeg skal bruke? innholdet er egentlig ikke så farlig siden det bare er en test.. Noen gode sider (helst på norsk) der jeg kan lære mer? Lenke til kommentar
ggp Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 www.htmldog.com www.w3schools.com Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) dette er en fargevelger. kansje du finner noen bra farger der. noe grafikk hadde kansje ikke vært så dumt. antialias på teksten øverst må du ha. eksempel på antialias edit: dumme meg. jeg skrev visst "uten antialias" på all teksten. men det er vertfall de nederste linjene som har antialias Endret 21. desember 2004 av N* Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Ikke dumt Er egentlig enig med de over, litt andre farger og kanskje noe grafikk (da tenker jeg ikke på masse stygg flash) Stå på edit: så ikke det N* skrev om grafikk, men, men.. Endret 21. desember 2004 av mads89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå