Con Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Jeg prøver å overtale en gjeng med kompiser til å bli med på TG.... Men de vet ikke helt om de har lyst... Så lurte på om noen her hadde noen bilder fra fjordårets TG så kan jeg bruke de til å overtale de til å bli med... EDIT: sikkert masse skriveleif.... er trøtt! Endret 20. desember 2004 av www.dj-ceekay.tk Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 HW har jo lagd mange artikler om TG fra i fjor med mangen bilder, i tillegg har de laget et bildegalleri... Lenke til kommentar
Con Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 HW har jo lagd mange artikler om TG fra i fjor med mangen bilder, i tillegg har de laget et bildegalleri... Leitet etter det.... Men fant det ikke.... (sikkert blind eller noe) Lenke til kommentar
Con Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Søk har søkt i en time.... Gidd opp det! Derfor jeg spør her.... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Tok meg 1 min... http://www.hardware.no/sok.php?streng=the+gathering Lenke til kommentar
Con Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Tok meg 1 min... http://www.hardware.no/sok.php?streng=the+gathering hmmm..... Supermann eller noe du! Men annyways: Thanx! Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 tja, var forsåvidt på TG ifjord, så kan jo paste ut noen bilder... Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Her er et bilde til! =) Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 EM i dansemaskin greier =P Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Vil tørre å påstå at det er en del folk på TG =P Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Plassene våres.. (noen av dem hvertfall) =P Mitt kabinett med akvarium på toppen der ja Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 http://www.gathering.org/espresso/pages/tg...y/view_top.html Lenke til kommentar
Krims Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har aldri vært på TG, men jeg har veeeeldig lyst til å dra...men jeg er nok litt liten fortsatt..men hvis du og kameratene dine er gamle nok og har vært på et par LAN før så tror jeg det skal gå greit, få de til å lese artiklene i HW så får de lyst:) Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Plassene våres.. (noen av dem hvertfall) =P Mitt kabinett med akvarium på toppen der ja jess da Digger PLassen våres samma i årda i alle fall Tg Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Her er ett om natten Fra 2004 Måtte rezise det/bare tok og kappa det jeg Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 >Et till om natta Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Plassene våres.. (noen av dem hvertfall) =P Mitt kabinett med akvarium på toppen der ja jess da Digger PLassen våres samma i årda i alle fall Tg Ja vi hadde digge plasser iford! =) Skal du sitte på kbg-bordet i år eller? Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Plassene våres.. (noen av dem hvertfall) =P Mitt kabinett med akvarium på toppen der ja jess da Digger PLassen våres samma i årda i alle fall Tg Ja vi hadde digge plasser iford! =) Skal du sitte på kbg-bordet i år eller? ja kanskje det Da Vi bestemme hvor De skal sitte ja kanskje det Ialle fall på samma side av det vi satt i Fjor Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Plassene våres.. (noen av dem hvertfall) =P Mitt kabinett med akvarium på toppen der ja jess da Digger PLassen våres samma i årda i alle fall Tg Ja vi hadde digge plasser iford! =) Skal du sitte på kbg-bordet i år eller? ja kanskje det Da Vi bestemme hvor De skal sitte ja kanskje det Ialle fall på samma side av det vi satt i Fjor hehe, veit ikke helt hvor det bordet skal være jeg men er fett å sitte med alle kbg folka da..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå