Gå til innhold

Har du tenkt og spille Counter Strike på julaften?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal rulle en feit "johnny" også skal jeg røyke heile shiiten, også stikker jeg på kjøkkenet og møncher masse god mat, også etter det skal jeg fyrer opp cs,cs source, ut2k4 osv.

 

Det er ikke nerdete å spille cs i juleaften, men å spille eller ikke har noen ting å gjøre på nyttårsaften, da er man driit nerd og ikke har noen venner å feste med :D

Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar
Hvis det er mange som meg som skal spille litt på julaften kan vi lage et lite get together og møtes på en spesiell server og spille julematch noen som er med?

 

Morra mi er altid så stressa på julaften, så jeg blir kanskje bare plasert her.

jaja...Ja det hadde vært gøy vis alle joine samme <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=server&v=56">server</a> på julaften!! :yes:

Jeg er med!! :D

Lenke til kommentar
Det er ikke nerdete å spille cs i juleaften, men å spille eller ikke har noen ting å gjøre på nyttårsaften, da er man driit

nerd og ikke har noen venner å feste med :D

Hva mener du med det?

 

Jeg personlig er ikke så glad i nyttårsaften, liker meg mer i stille omgivelser. Noe som betyr at jeg ikke er så "begeistret" for festing.

 

Tar meg nok en tur ut på nyttårsaften på kvelden/natten hvis jeg er frisk (noe jeg ikke er nå). Nei, personlig har jeg ikke så stor interesse over overgangen til ett nytt år.

 

Igjen: Beklager off topic.

Lenke til kommentar

aldri i livet om jeg gidder å kaste bort julaften på cs!! cs er kult men julaften er bare en gang i året. skal spille cs litt på morningen men ikke mere. skal spille litt xbox live på natta for det får jeg i julegave men.... cs på julaften hva er vitsen? :no: på nyttårsaften er jeg alltid på hytta og da kan jeg ikek feste :cry:

Endret av mobilfreek
Lenke til kommentar
aldri i livet om jeg gidder å kaste bort julaften på cs!! cs er kult men julaften er bare en gang i året.

 

Hvis du tenker godt gjennom så er hver eneste dag også engang i året. Hvert eneste sekund som tikker og går, du vil alldri oppleve det samme i det eksakte øyeblikk.

For meg så er ingen dag en spesiel dag, ikke til og med min egen bursdag, en spesiel dag for meg er en dag hvor det skjer mye positiv med meg, og da skal det feires.

Men uansett, jeg respekterer de som nyter julen fult ut, jeg for min egen del er så lei av det. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...