pesten Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Hei, jeg bruker IE og er egentlig litt lei av "download managern" der (hvis jeg kan kalle det en download manager). Jeg lurte på om dere hadde noen gode forslag til uavhengige download managers som funker bra. Men jeg liker IE og vil helst slippe og bytte. Endret 20. desember 2004 av pesten Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvis det er fra http du skal laste går det fint å bruke Shareaza. Lenke til kommentar
homarus Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg liker Flashget, og den funker veldig bra med IE Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Men jeg liker IE og vil helst slippe og bytte. Sett av en surfeøkt med firefox med riktige extensions, og jeg tør nesten garantere deg at du vil trekke tilbake det utsagnet. Blandt masse annet så er det en god downloadmanager der. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Hva med GetRight og Download Accelerator? Et søk på Download Manager vil helt sikkert vise mange resultater vil jeg tro... Endret 21. desember 2004 av TCi Lenke til kommentar
whom Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Sammen med firefox, liker jeg Download accelerator. Greit og lett pause funksjon og føler programmet finner servere bedre å laste fra. Dess. Kan ofte downloade filer som egentlig skal streames med programmet. Quick time trailere o.l. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Enda et alternativ er NetTransport som kan integreres i både IE/Opera og sikkert FF. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg synes den innebygde i FireFox er utmerket god jeg, men så er jeg kanskje litt minimalistisk når det gjelder slikt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå